خبرگزاری کار ایران

نشست ۴۰ متری زمین موجب تخلیه چند برج و ساختمان ویلایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۲۸

سازمان آتش نشانی تهران زمان این حادثه را ۵ و بیست و هشت دقیقه بامداد امروز اعلام کرد که در اثر آن زمین به عمق ۴۰ متر فرونشست و موجب تخریب در محدود خیابان ایران زمین، ابتدای خیابان گلستان جنوبی شد.

ایلنا: نشست زمین در خیابان ایران زمین که در اثر ترکیدگی لوله آب بوجود آمده بود موجب ایجاد چاهی به عمق ۴۰ متر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سازمان آتش نشانی تهران زمان این حادثه را ۵ و بیست و هشت دقیقه بامداد امروز اعلام کرد که در اثر آن زمین به عمق ۴۰ متر فرونشست و موجب تخریب در محدود خیابان ایران زمین، ابتدای خیابان گلستان جنوبی شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در مورد جزئیات حادثه توضیح می‌دهد: «۶ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شده و مشخص شد قطعه زمینی به وسعت ۵ هزار متر که گودبرداری عمیقی به عمق ۴۰ متر در آن صورت گرفته باعثشده تا در مجاورت خیابان گلستان لوله آبی دچار ترکیدگی ‌شود و باعثشسته شدن لایه‌های خاک شده و در ‌‌نهایت خیابان گلستان به وسعت ۴۰ متر تخریب ‌شود.

به گفته وی آتش‌نشانان ایمن‌سازی لازم را در محل حادثه انجام دادند و در اثر این حادثه چاه عمیقی در خیابان بوجود آمده بود که به ساختمان‌های اطراف نیز صدمه زده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ساختمان‌های محل حادثه تخلیه شده است و محل حادثه تحویل ستاد بحران، شهرداری و آب و فاضلاب شهر تهران داده شده است متذکر می‌شود که این حادثه تاکنون هیچ مصدومی نداشته است و چند ساختمان ویلایی و برج در اطراف این حادثه تخلیه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز