خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان اوقاف:

مدیریت امامزادگان در شأن نظام اسلامی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۹۹

باید از مسائل جزئی و حاشیه‌ای پرهیز شود و اولویت‌ها را مورد توجه و در دستور کار قرار داد و لازمه جبران عقب افتادگی در برنامه‌ها انجام یک حرکت جهادی است.

ایلنا: نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه حرکت جهادی جدی لازمه رسیدن به موفقیت در انجام مأموریت هاست، گفت: مدیریت در امامزادگان در شأن امامزاده‌ها و متناسب با نظام جمهوری اسلامی باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی در نشست هیأت نظارت تخصصی سازمان اوقاف در خراسان رضوی ضمن ابراز خرسندی از گزارش‌های رسیده اظهار کرد: با توجه به اینکه در شش ماهه اول سال جاری، ایام تعطیلات نوروز، انتخابات و ماه مبارک رمضان را پشت سر گذاشتیم، وقفه‌ای در برنامه‌ها ایجاد شد و امید است با همدلی و همبستگی بین بخش‌های داخلی، عقب افتادگی‌ها جبران شود.

وی ادامه داد: باید از مسائل جزئی و حاشیه‌ای پرهیز شود و اولویت‌ها را مورد توجه و در دستور کار قرار داد و لازمه جبران عقب افتادگی در برنامه‌ها انجام یک حرکت جهادی است.

حجت الاسلام محمدی ملاک اصلی کار را خالصانه بودن دانست و افزود: حرکتی که خالصانه باشد و به صورت جمعی انجام شود، نتیجه بخش خواهد بود.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه نسبت به نحوه مدیریت اداری و سازمانی اظهار داشت: مدیریت صحیح در چار چوب اخلاق ائمه اطهار(ع) است و برای مدیریت صحیح باید اخلاق الهی و اسلامی رعایت شود.

حجت الاسلام محمدی با اعلام اینکه اداره کل اوقاف خراسان رضوی در اقدامات برنامه‌ای بخصوص در قالب سامانه جامع موقوفات رتبه اول را داراست، افزود: در یک اداره و سازمان همه بخش‌ها مکمل یکدیگر هستند اگر نقصی در یکی از بخش‌های یک اداره یا سازمان باشد، کل آن مجموعه زیر سوال می‌رود و بلعکس اگر حرکتی عظیم در یک بخش صورت گیرد، تمام آن مجموعه و سازمان تحسین می‌شود.

وی با بیان اینکه از نگاه بخشی، معاونتی و اداری باید صرف نظر کرد، چرا که یکی از آفت‌های مدیریت نگاه بخشی است، تاکیدکرد: نباید به دنبال حاکم و محکوم، قاصر و مقصر بود بلکه باید به دنبال این باشیم که کار روی زمین مانده و تکالیف انجام شود.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در باره سبک زندگی اسلامی ایرانی گفت: یک مولفه سبک زندگی اسلامی وقف کردن است پس باید در ترویج این مهم و اینکه با توجه به نیاز روز وقف صورت پذیرد اندیشید.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در مورد ظرفیت عظیم امام زادگان بیان داشت: باید مدیریت در امامزادگان در شأن امامزاده و متناسب با نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی در پایان گفت: با بررسی چهار سال گذشته و آسیب‌شناسی نقاط ضعف، تقویت نقاط قوت، ارائه راهکار و شیوه جدید مدیریت، امید است در شش ماهه دوم سال جاری حرکت جدی جهادی برای جبران نواقص شش ماهه اول صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در حاشیه نظارت تخصصی اعضای ستاد سازمان اوقاف، از فرآیند صدور اسناد اجاره، عملیات مالی و تکمیل اطلاعات موقوفات در سامانه جامع اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز