خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار در مراسم تودیعش

بارها از کمیسیون‌های مجلس اخراج شدم / حسادت و بخل از حوزه اداری کشور پاک شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۴۹

سید مناف هاشمی با ترک شهرداری تهران به عنوان معاون مالی و اداری وزارت ورزش و جوانان فعالیت خواهد کرد / با اجرای پروژه بزرگ ممیزی املاک بالغ بر ۱۵۰۰ نفر در قالب ۲۲ تیم اقداماتی انجام شد که در این راستا سه میلیون ملک تهران شناسایی شد.

ایلنا: معاون شهردار در مراسم تودیعش، گفت: ‌ در زمان تصویب دو قانون تجمیع عوارض و مالیات بر ارزش افزوده کدورت‌هایی میان ما و مجلس پیش آمد و حتی چند بار من را از چند کمیسیون مجلس اخراج کردند اما خوشحالم که نهایت این دو قانون تصویب و درآمدی برای شهرداری تهران ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " سید مناف هاشمی " در مراسم تودیع خود در مسئولیت معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران با بیان اینکه از سال ۸۶ به عنوان یک سرباز کوچک در کنار سردار بزرگی همچون محمدباقر قالیباف در حوزه سازندگی کشور خدمت کردم ضمن حلالیت از تمامی کسانی که در این مدت با آنها کار کرده است اظهار کرد: بعد از ورودم در سال ۸۵ دو اداره کل تشخیص و وصول درآمد ادغام شد و با تصویب طرح جامع درآمدهای پایدار و تشکیل ستاد عالی درآمد، گام‌های مؤثری برداشته شد.

وی ادامه داد: با اجرای پروژه بزرگ ممیزی املاک بالغ بر ۱۵۰۰ نفر در قالب ۲۲ تیم، اقداماتی انجام شد که در این راستا سه میلیون ملک تهران شناسایی و دو هزار میلیارد تومان تخلفات نیز مشخص شد و خوشحالیم که امروز بانک اطلاعاتی خوبی ایجاد شده است.

معاون سابق شهردار تهران با اشاره به اینکه ۲۰۰ میلیون برگ عوارض شهرداری تهران به صورت اتوماسیون انجام می‌شود، گفت: در زمان حضورم در شهرداری تهران با تصویب دو قانون تجمیع عوارض و مالیات بر ارزش افزوده توانستیم دو هزار میلیارد تومان درآمد پایدار برای شهر تهران و سه هزار میلیارد تومان برای شهرداری‌های کشور وصولی درآمد داشته باشیم. در تصویب این دو قانون کدورت‌هایی میان ما و مجلس پیش آمد و حتی چند بار من را از چند کمیسیون مجلس اخراج کردند اما خوشحالم که نهایت این دو قانون تصویب و درآمدی برای شهرداری تهران شد.

مناف هاشمی همچنین به برخی از اقداماتش در معاونت خدمات شهری اشاره کرد و افزود: در مدت زمانی که به عنوان معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران حضور داشتم اقداماتی انجام شد به طوری که از سال ۸۹ تاکنون بالغ بر ۸۰ درصد سیستم بودجه‌ریزی شهرداری تهران در قالب برنامه‌ریزی بودجه‌ای عملیاتی شد و امیدواریم در آینده این اقدامات ادامه داشته باشد.

وی در پایان خطاب به همکارانش گفت: امیدوارم که از فرصت خود برای خدمت‌رسانی به نفع احسن استفاده کنیم چرا که این فرصت‌ها تکرارشدنی نیستند، همچنین امیدوارم حسادت و بخل در حوزه کاری و اداری از سیستم اداری کشور و شهرداری پاک شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید مناف هاشمی با ترک شهرداری تهران به عنوان معاون مالی و اداری وزارت ورزش و جوانان فعالیت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز