خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران در مراسم تودیع معاونش:

تصمیم‌گیر نهایی تغییر و تحولات خودم هستم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۳۱

تاکنون ۱۴ نفر از افراد کلیدی مجموعه شهری به دولت رفته‌اند و قطعاً براساس گفت‌وگوهایی که دوستان با من داشتند در آینده‌ای نزدیک تعداد بی‌شماری دیگر به مجموعه دولت خواهند رفت / شایعاتی و خیالاتی که این روزها شنیده می‌شود تحلیل افرادی است که یا بیکارند یا منافع خاص دارند.

ایلنا: شهردار تهران، گفت: این روزها شایعات زیادی در زمینه تغییر و تحولات وجود دارد این تغییرات حتمی است البته در این دوره از مدیریتم تصمیم گیر نهایی خودم هستم در دوره‌ قبلی با نظر جمع و مشورت تصمیم‌گیری برای افراد صورت می‌گرفت اما در این دوره با مشورت جمع اما تصمیم نهایی من خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " محمدباقر قالیباف " در مراسم تودیع معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران با بیان اینکه صندلی‌ها ماندگار نیستند هر آمدنی رفتنی را نیز به دنبال دارد اظهار کرد: این آمدن و رفتن‌ها فرصت‌هایی هستند که خداوند در اختیار انسان‌ها قرار می‌دهد. توفیقی از جانب او که به دست دیگران اتفاق می‌افتد و ما باید درکی درستی از این موقعیت داشته باشیم. و شکرگزار خدا باشیم.

وی با بیان اینکه هیچ وقت، هیچ کس نمی‌تواند بگوید که در مجموعه‌ای مدیریت کردم که بی‌نقص بودم تصریح کرد: من هم به عنوان شهردار تهران حتماً در کارهایم عیب و نقص دارم در زمان انتخاب شهردار برخی‌ها از حساب و برخی‌ها از باب سیاسی‌کاری نقایصم را گوشزد کردند. در دوران خدمت آقای مناف هاشمی معاون برنامه‌ریزی شهر تهران نیز حتماً نواقصی وجود داشت.

وی ادامه داد: البته باید قضاوت را برعهده مردم گذاشت اگرچه براساس آنچه که در شهر حاکم شده است قضاوت مردم مثبت است. من نیز کارنامه معاونت برنامه‌ریزی شهرداری تهران را کارنامه قابل قبول و مایه افتخار می‌دانم و روند کار را مثبت تلقی کرده و به سهم خود از تلاش‌های این مدیر تشکر می‌کنم و برای مناف هاشمی در مسئولیت جدید خارج از شهرداری تهران آرزوی موفقیت می‌کنم.

شهردار تهران با بیان اینکه در گفتگویی که با رئیس جمهور داشتم اعلام کردم هر کدام از افراد کلیدی مجموعه شهرداری که در بدنه دولت می‌تواند مؤثر باشند را به خدمت بگیرند، تأکید کرد: تاکنون ۱۴ نفر از بچه‌های کلیدی مجموعه شهری به دولت رفته‌اند و قطعاً براساس گفتگوهایی که دوستان با من داشتند در آینده‌ای نزدیک تعداد بی‌شماری دیگر به مجموعه دولت خواهند رفت. اساس این جابه‌جایی‌های ارتقا برای کشور و افراد است یادتان نرود که از خانه شهرداری به دولت رفته‌ایم و باید تا آنجا که می‌توانیم به مدیریت شهری کمک کنیم.

قالیباف با بیان اینکه در موضوع مدیریت منابع انسانی غفلت‌هایی داشتیم افزود: آنچه که در این دوره خود شخصاً مدیریت آن را برعهده خواهم گرفت منابع انسانی است. موضوع نیروی انسانی در هر سازمان و کشوری بسیار اهمیت دارد. و غفلت از آن غفلت از همه چیز است. امیدوارم در حوزه عزل و نصب‌ها آموزش، شایسته‌سالاری، توجه به مسائل معیشتی و کارآمدی و تمامی ابعاد آسیب‌شناسی دقیقی صورت گیرد.

شهردار تهران ادامه داد: یکی از نقاط ضعف که در گذشته آنگونه که باید و شاید به آن توجه نشد، توجه به منابع انسانی است. این روزها شایعات زیادی در زمینه تغییر و تحولات وجود دارد این تغییرات حتمی است البته در این دوره از مدیریتم تصمیم‌گیر نهایی خودم هستم در دوره‌ قبلی با نظر جمع و مشورت تصمیم گیری برای افراد صورت می گرفت اما در این دروه با مشورت جمع اما تصمیم نهایی من خواهد بود.

قالیباف تاکید کرد: شایعاتی و خیالاتی که این روزها شنیده می‌شود تحلیل افرادی است که یا بیکارند یا منافع خاص دارند مهم این است که کارها درست پیش برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز