خبرگزاری کار ایران

یک عضو شورای شهر تهران:

نان در تهران متولی ندارد / وضعیت بیمارستانهای شهر تهران مطلوب نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۶۳

وضعیت مدارس در جنوب شهر بسیار نامطلوب است با وجود تعامل خوب شهرداری با آموزش و پرورش کمک های صورت گرفته مشکلی را حل نمی کند. از این رو باید فکری اساسی برای حل مشکلات مدارس بویژه در مناطق محروم کرد.

ایلنا: یک عضو شورای شهرتهران از وضعیت نامطلوب بیمارستان های شهر تهران خبر داد و گفت: مسئولان اجازه بازدید به اعضای شورای شهر تهران نمی دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل دوستی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با اشاره به ماده قانونی واگذاری اختیارات به شوراها و الزام دستگاه های اجرایی به همکاری با شورا اظهار کرد: اگر دستگاه های دولتی با ما همکاری نکند زحمات شورا محقق نمی شود.

وی با بیان اینکه روز گذشته بازدید از مدارس منطقه ۱۱ تهران داشتم اظهار کرد: وضعیت مدارس در جنوب شهر بسیار نامطلوب است با وجود تعامل خوب شهرداری با آموزش و پرورش کمک های صورت گرفته مشکلی را حل نمی کند. از این رو باید فکری اساسی برای حل مشکلات مدارس بویژه در مناطق محروم کرد.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه به اعضای شورا بازدید از وضعیت بیمارستان های شهر داده نمی شود تصریح کرد: مدیران دولتی گزارشی را در ارتباط با وضعیت بیمارستان ها به ما نمی دهند همچنین باید مقدمات بازدید اعضای شورای شهر از بیمارستان ها و وضعیت نامطلوب آنها داده شود.

اسماعیل دوستی با اشاره به اینکه نان در کشور ما متولی ندارد گفت: در بخش پخت نان در تهران حتی فرمانداری نیز نقشی ندارد سلامت مردم در این حوزه در خطر است و شورا نیز نمی داند چه مسئولیتی در این بخش دارد ما نمی دانیم که وضعیت نان و بهداشت آن به چه گونه است.

احمد مسجدجامعی رئیس شورای شهر تهران در این باره گفت: ما تاکنون بعنوان شورای شهرداری فعالیت می کنیم و از این تاریخ باید تلاش کنیم شورای شهر شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز