خبرگزاری کار ایران

قائم مقام شرکت بهره‌برداری متروی تهران در گفت و گو با ایلنا: ‌

پرونده آب گرفتگی مترو در دادگاه تجدیدنظر / هنوز بیمه ایران خسارت را پرداخت نکرده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۰۱

رای نهایی دادگاه تجدیدنظر به نفع شهرداری تهران صادر خواهد شد / با پرداخت این میران خسارت شرکت بیمه می‌توانیم ۲۸ قطار مترو را احیا کنیم تا ۱۲۰ هزار مسافر دیگر به ظرفیت جابجایی مترو افزوده شود.

ایلنا: قائم مقام شرکت بهره‌برداری متروی تهران، گفت: ‌ پرونده آب گرفتگی مترو در دادگاه تجدیدنظر هنوز بلاتکلیف است و بیمه ایران خسارت ۶۴ میلیارد تومانی را پرداخت نکرده است.

عبابافی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره پرداخت خسارت بیمه ایران به متروی تهران در حادثه سال گذشته آب گرفتگی خط ۴ مترو، اظهار کرد: رای بدوی دادگاه به نفع شهرداری تهران صادر شد اما شرکت بیمه ایران نسبت به این رای اعتراض کرد و آن را نپذیرفت.

وی با بیان اینکه پرونده در دادگاه تجدیدنظر است، افزود: هنوز این دادگاه تشکیل نشده است اما قطعا تا پایان امسال دادگاه تحدید نظر تشکیل و حکم صادر خواهد شد.

قائم مقام شرکت بهره‌برداری متروی تهران با تاکید بر اینکه قطعا رای نهایی دادگاه تجدیدنظر به نفع شهرداری تهران صادر خواهد شد، تصریح کرد: ‌ مترو تکالیف خود را به نفع بیمه انجام داده است و بیمه باید خسارت را پرداخت کند.

عبابافی با اشاره به اینکه شرکت بیمه ایران ۶۴ میلیارد تومان بابت خسارت آب گرفتگی باید به متروی تهران پرداخت کند، گفت: اگرچه بیمه این مبلغ را قبول نمی‌کند اما رای دادگاه باید اجرایی شود و خسارت نیز پرداخت خواهد شد.

قائم مقام شرکت بهره برداری متروی تهران با بیان اینکه در صورتی که بیمه خسارت را پرداخت کند ظرفیت مترو در جابجایی مسافر افزایش خواهد یافت، اظهار کرد: چهار قطاری که شامل ۲۸ واگن است در این حادثه خسارت دیدند که با پرداخت این میران خسارت می‌توانیم این قطارها را احیا کنیم تا ۱۲۰ هزار مسافر دیگر به ظرفیت جابجایی مترو افزوده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز