خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران به ایلنا خبر داد: ‌

رصد تاکسیرانان شهر تهران به صورت هوشمند / افزایش ظرفیت تاکسیرانی از فردا

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۷۹

سیستم نظارتی هوشمند در پایانه‌ها و تاکسی‌ها نصب خواهد شد تا عملکرد تاکسی‌ها تحت نظارت بیشتری قرار گیرد / کمتر از ۷ درصد از تاکسی‌ها شهر تهران تخلف می‌کنند / علاوه بر دوربین، در ۷۲۰ خط تاکسی بر روی شیشه هر تاکسی نیز برچسبی نصب می‌شود که ورود و خروج تاکسی از پایانه مشخص باشد.

ایلنا: ‌ مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، گفت: علاوه بر افزایش ظرفیت تاکسی در شهر تهران در فصل بازگشایی مدارس، عملکرد رانندگان نیز درآینده نزدیک به صورت هوشمند رصد می‌شود.

" میثم مظفر " در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ظرفیت تاکسی‌های شهر تهران را افزایش داده‌ایم، اظهار کرد: در این ایام علاوه بر حضور ۱۰۰ درصدی تاکسی‌ها در خطوط تعدادی ون نیز برای ساعات پیک ترافیک و افزایش حجم مسافران در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ درصد از کل ون‌های شهر تهران برای افزایش ظرفیت خطوط تاکسی‌ها در ساعات پیک مسافر در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: از مجموع ون‌های تهران ۸۰۰ دستگاه ون برای این منظور در نظر گرفته شده است همچنین تعداد دیگری ون نیز برای سرویس مدارس در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه ۸ هزار تاکسی و ون برای سرویس مدارس در نظر گرفته شده است، ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ایست که مسافران در پایانه‌ها در کمترین زمان ممکن جابجا شوند.

مظفر همچنین از ادامه نظارت بر عملکرد تاکسیرانان شهر تهران به صورت محسوس و نامحسوس خبر داد و تاکید کرد: از سال گذشته با اجرای طرح شهاب با همکاری پلیس راهور و شهریاران جوان، با رانندگان متخلف شناسایی و برخورد شد امسال نیز با فرا رسیدن فصل مدارس نظارت‌ها بیشتر خواهد شد البته در همین راستا سیستم نظارتی هوشمند در پایانه‌ها و تاکسی‌ها نصب خواهد شد تا عملکرد تاکسی‌ها تحت نظارت بیشتری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نصب دوربین‌ها در پایانه‌ها آغاز شده است و بزودی پایان می‌پذیرد، تصریح کرد: ‌ علاوه بر دوربین، در ۷۲۰ خط تاکسی بر روی شیشه هر تاکسی نیز برچسبی نصب می‌شود که ورود و خروج تاکسی از پایانه مشخص باشد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه در مجموع کمتر از ۷ درصد از تاکسی‌ها شهر تهران تخلف می‌کنند، ادامه داد: ‌این تخلفات شامل همه موارد است از شکایت شهروندان به سامانه ۱۸۸۸ تا اعمال مقرارات در عدم ارائه مدارک راننده و خودرو و نبود معاینه فنی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز