خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران خبر داد:

رای‌گیری الکترونیکی در شورای شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۷۸

فضای فعلی شورای شهر تاکنون برای ۱۵ نفر پیش‌بینی شده بود به زودی اتاق ۳۱ عضو شورای شهر را تامین کنیم.

ایلنا: رئیس شورای شهر تهران از رای‌گیری الکترنیکی در شش ماه آینده خبر داد و گفت: به دلیل اختلافات اعضای شورا در هنگام رأی دادن، رای‌گیری به صورت الکترونیکی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجدجامعی امروز در حاشیه پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: در جلسه امروز ۶ کمیسیون به تصویب اعضا رسید و اعضا نسبت به عنوان دو کمیسیون نیز رای مثبت دادند. در جلسه آتی نیز نسبت به سایر کمیسیون‌ها و زیر مجموعه‌های کمیسیون‌های بررسی خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد کمیسیون‌های مورد نظر هر چه سریعتر به تصویب برسد تا با تعیین رئیس و اعضای کمیسیون، فعالیت‌ شوراها در بخش های متعدد رسما آغاز شود.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه رأی‌گیری الکترونیک در دستور کار اعضا قرار دارد، تاکید کرد: تا شش ماه آینده رای گیری در شورای شهر بصورت الکترونیکی خواهد بود این اقدام در هنگام رای‌گیری موجب می‌شود تا برخی از اختلافات آرا برطرف شود.

مسجدجامعی اعلام کرد: ‌ فضای فعلی شورای شهر تاکنون برای ۱۵ نفر پیش‌بینی شده بود به زودی اتاق ۳۱ عضو شورای شهر را تامین کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز