خبرگزاری کار ایران

سنندجی خبر داد:

آمادگی سامانه حمل و نقل معلولان و جانبازان برای جابه جایی دانش آموزان مدارس استثنایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۷۵

در حال حاضر ۱۰ دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده با ظرفیت ۱۲ تا ۲۰ معلول با ویلچر و ۱۲ نفر صندلی نشسته و ۲ دستگاه اتوبوس مگاترانس مناسب سازی شده جهت ارایه خدمات تشریفات با اولویت معلولان فاقد ویلچر در این پایانه فعال هستند.

ایلنا: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با بیان اینکه سامانه حمل و نقل معلولان و جانبازان به طور متوسط روزانه ۱۰۰ تا ۱۲۰ سرویس به این افراد ارایه می‌کند گفت: سامانه حمل و نقل معلولان آمادگی خدمات رسانی به دانش آموزان مدارس استثنایی را دارد و می‌توانیم ناوگان مناسب سازی شده را در ساعات صبح و بعد از ظهر به عنوان سرویس مدرسه برای این دانش آموزان فعال کنیم.

به گزارش ایلنا، پیمان سنندجی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به راه اندازی سامانه حمل و نقل معلولان و جانبازان و مناسب سازی تعدادی اتوبوس و خودروی ون برای جابه جایی این افراد، این آمادگی وجود دارد که همزمان با آغاز مهرماه، برای نخستین بار از خودروهای مناسب سازی شده به عنوان سرویس مدرسه در ساعات آغاز به کار و تعطیلی مدارس استفاده کنیم.

وی ادامه داد: سامانه حمل و نقل معلولان و جانبازان که سال گذشته به طور رسمی به بهره برداری رسید، اکنون دارای بیش از هزار نفر مشترک فعال است که با کد اشتراک با تلفن ۶۳۰۵ در تماس هستند و از خدمات رسانی این سامانه بهره‌مند می‌شوند.

سنندجی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰ دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده با ظرفیت ۱۲ تا ۲۰ معلول با ویلچر و ۱۲ نفر صندلی نشسته و ۲ دستگاه اتوبوس مگاترانس مناسب سازی شده جهت ارایه خدمات تشریفات با اولویت معلولان فاقد ویلچر در این پایانه فعال هستند.

وی افزود: همچنین ۲۰ دستگاه خودوی ون مناسب سازی شده برای معلولان دارای ویلچر با ظرفیت ۲ الی ۳ نفر و ۳ نفر ظرفیت صندلی نشسته در اختیار این سامانه قرار دارد که به معلولان و جانبازان در سطح شهر خدمات رسانی می‌کنند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تاکید کرد: ۳۵ خودروی ون دیلی نیز در این سامانه فعال هستند که هم اکنون در حال طراحی تریم داخل و نصب بالا به روی این خودرو‌ها هستیم تا امکان جابه جایی راحت ترمعلولان و جانبازان با ویلچر توسط این خودرو‌ها فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۶۷ دستگاه اتوبوس و خودروی ون از طریق سامانه حمل و نقل معلولان و جانبازان شهر تهران به این افراد خدمات رسانی می‌کنند گفت: هماهنگی‌های لازم با آموزش و پرورش و مدیران مدارس استثنایی تهران صورت گرفته تا در صورت تقاضا بتوانند از خودروهای در اختیار سامانه حمل و نقل معلولین برای جابه جایی دانش آموزان این مدارس استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز