خبرگزاری کار ایران

برگزاری طرح آمایش ورزش محلات شهرداری تهران در منطقه ۲۱

کد خبر : ۱۰۵۲۱۸

با توجه به این طرح که از سوی سازمان ورزش شهرداری تهران تهیه شده، ۱۶ رشته ورزشی پایه، ورزشهای ملی و محبوب در بخش آقایان و ۱۴ رشته در بخش بانوان، ویژه هر محله در نظر گرفته شده است که می‌بایست مدیران محلات بر اساس ظرفیت‌ها و قابلیتهای موجود اقدام به سرمایه گذاری ورزشی کنند.

ایلنا: جلسه‌ای با حضورکار‌شناسان سازمان ورزش، مدیران محلات، خانه‌های ورزش وکار‌شناسان نواحی سه گانه درسالن کنفرانس ستاد مدیریت بحران منطقه ۲۱ در خصوص طرح آمایش ورزش محلات شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، بیابانی مدیر اداره ورزش منطقه با اعلام خبر افزود: دراین جلسه که برای اولین بار و بصورت پایلوت در منطقه ۲۱ برگزارشد، کار‌شناسان سازمان ورزش شهرداری به چگونگی این طرح در راستای توسعه کمی و کیفی ورزش به ویژه در بخش همگانی و بهره گیری از تمامی ظرفیتهای موجود در محلات باتوجه به استعداد‌ها و نخبگان ورزشی پرداختند.

وی افزود: با توجه به این طرح که از سوی سازمان ورزش شهرداری تهران تهیه شده، ۱۶ رشته ورزشی پایه، ورزشهای ملی و محبوب در بخش آقایان و ۱۴ رشته در بخش بانوان، ویژه هر محله در نظر گرفته شده است که می‌بایست مدیران محلات بر اساس ظرفیت‌ها و قابلیتهای موجود اقدام به سرمایه گذاری ورزشی کنند.

مدیر اداره ورزش منطقه ۲۱ در ادامه بیان کرد: همچنین فعالیتهای خانه‌های ورزش در بخشهای تفریحات، بازیهای مهیج، ورزشهای رقابتی، بومی و محلی، آموزش ورزشی، ورزشهای پارکی و خیابانی، ایستگاههای تندرستی، بازیهای فکری و ارائه خدمات ورزشی در مجموعه‌های ورزشی با توجه به نیروی انسانی و اماکن ورزشی و بوستان‌ها و فضاهای پارکی در مقیاس محله مورد تحلیل و ارزیابی در طرح فوق قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز