خبرگزاری کار ایران

مدیرکل شهرسازی و طرح‌های شهری شهرداری تهران خبر داد؛

طرح توسعه شهری میدان انقلاب در مراحل نهایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۸۷

طرح میدان انقلاب توسط سازمان زیبا سازی دنبال می‌شود و اداره کل شهرسازی و طرح‌های شهری بر کیفیت طرح و احرای هرچه بهتر آن کمک می‌کند.

ایلنا: مدیرکل شهرسازی و طرح‌های شهری شهرداری تهران با بیان اینکه طرح توسعه شهری میدان انقلاب در مراحل نهایی قرار دارد گفت: این تغییرات به گونه‌ای است که بتواند پاسخگوی حمل و نقل، نظام کاربری، نظام پهنه بندی و سایر ملزومات طرح‌های توسعه شهری باشد.

به گزارش ایلنا، " مجید پاکساز " با بیان این مطلب گفت: طرح میدان انقلاب توسط سازمان زیبا سازی دنبال می‌شود و اداره کل شهرسازی و طرح‌های شهری بر کیفیت طرح و احرای هرچه بهتر آن کمک می‌کند.

وی با اشاره به وضعیت طرح میدان اتقلاب خاطر نشان کرد: این طرح هم اکنون در مراحل نهایی قرار دارد و به زودی تکمیل و نهایی خواهد شد و در صورت لزوم باید به تایید مراجع تصمیم گیر نیز برسد؛ چراکه در حال حاضر تغییراتی اعمال می‌شود که در اسناد فرادست باید محقق شود و از این رو باید مراجع قانونی نیز آن را تایید کنند.

مدیر کل شهرسازی و طرح‌های شهری شهرداری تهران با اشاره به تغییرات پیش بینی شده در میدان انقلاب تصریح کرد: در این طرح، اصلاح و تدقیق در پهنه بندی هم در حوزه میدان انقلاب و هم در پشت این میدان دیده شده و دلیل آن این است که در اسناد قبلی پیش بینی آن صورت نگرفته بود و حتما باید در اسناد جدید مورد توجه قرار گیرد.

پاکساز افزود: این تغییرات به گونه‌ای است که بتواند این میدان پاسخگوی حمل و نقل، نظام کاربری، نظام پهنه بندی و سایر ملزومات طرح‌های توسعه شهری باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز