خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار منطقه دو خبر داد:

آموزش رانندگان سرویس مدارس در منطقه دو

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۱۸

با توجه به اهمیت سرویس‌های مدارس در تردد و ایمنی آمد و شدهای مهرماه، آموزش به رانندگان این سرویس‌ها ضروری است / با تمهیدات ترافیکی صورت گرفته پیش بینی می‌شود کمترین مشکلات ترافیکی در روزهای مهرماه را در سطح منطقه داشته باشیم.

ایلنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه دو تهران از ارائه آموزش‌های ترافیکی به رانندگان سرویس مدارس خبر داد و گفت: از این رو، ارائه آموزش به ۲۰۰ راننده تاکسی جهت سرویس‌های مدارس صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو تهران، «ولی‌نژاد» اظهارداشت: با توجه به اهمیت سرویس‌های مدارس در تردد و ایمنی آمد و شدهای مهرماه، آموزش به رانندگان این سرویس‌ها ضروری است و از این رو، شهرداری منطقه دو اقدام به آموزش دهی رانندگان کرده است.

وی تاکید کرد: توجه به حقوق عابران پیاده، تامین سلامت و امنیت ترددی دانش آموزان، جلوگیری از تشدید ترافیک عبور در معابر و… از جمله اهداف ارائه این آموزش هاست.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه دو تهران همچنین نصب علائم ترافیکی و راهنمای مسیر در اطراف مدارس سطح این منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: با تمهیدات ترافیکی صورت گرفته پیش بینی می‌شود کمترین مشکلات ترافیکی در روزهای مهرماه را در سطح منطقه داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز