خبرگزاری کار ایران

پیگیری احداثخط ۹ اتوبوس‌های BRT در مسیر بزرگراه امام علی(ع)

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۱۲

۲۷ سکو از ۴۰ سکو ایستگاه‌های خط BRT مسیر بزرگراه امام علی(ع) تکمیل شده است و عملیات اجرایی احداثخط ۹ اتوبوس‌های تندرو در بخش‌های مختلف مسیر این خط در حال پیگیری است.

ایلنا: مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه عملیات اجرایی احداثخط ۹ اتوبوس‌های BRT با جدیت در حال اجرا است گفت: عملیات نصب گاردریل در مسیر این خط در بزرگراه امام علی(ع) آغاز شده و عملیات نصب ایستگاه‌ها و سرپناه‌های این خط در مهرماه انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، " حسن آقایی " با بیان این مطلب اظهار کرد: ۲۷ سکو از ۴۰ سکو ایستگاه‌های این خط تکمیل شده است و عملیات اجرایی احداثخط ۹ اتوبوس‌های تندرو در بخش‌های مختلف مسیر این خط در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: عملیات زیرسازی برای به کارگیری سیستم‌های هوشمند در این خط نیز صورت گرفته تا بتوانیم از سیستم‌های هوشمند برای نظارت و مدیریت بر این خط بهره‌مند شویم.

آقایی خط ۹ سامانه اتوبوس‌های BRT از انتهای بزرگراه ارتش آغاز می‌شود و با ادامه مسیر در بزرگراه امام علی(ع) تا شهرری ادامه خواهد یافت گفت: این خط به یکی از مهم‌ترین خطوط اتوبوس‌های تندرو تبدیل خواهد شد چرا که ضمن اتصال شمال به جنوب شهر، گامی در راستای تکمیل شبکه اتوبوس‌های تندرو محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود حجم قابل توجهی از سفرهای شهری تحت پوشش خط ۹ اتوبوس‌هاس تندرو قرار گیرد و استقبال شهروندان از این خط مانند سایر خطوط تندرو بسیار خوب و چشم‌گیر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز