خبرگزاری کار ایران

مشکل آب، برق و درب سایت نوآوران

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۶۷۱

احمد اصلانی، فروشنده ام دی اف و های گلاس است. او نمایندگی چندبرند معتبر مانند های گلاس و سیتک را دارد. او به «ایلنا» گفت: کار ما ورق فروشی است. ورق‌های ام دی اف و های‌گلاس را به خرده فروشان و تولیدکنندگان می‌فروشیم. کالاهایمان ده سال ضمانت دارند. مشتری از تهران و شهرستان‌ها داریم.

او در رابطه با مشکلات فعالیت در شهرک صنعتی خاوران گفت: اینجا هفته‌ای دو روز برق نداریم. روزهای دوشنبه از ساعت 11 صبح تا 6 بعدازظهر برق قطع می‌شود و روزهای چهارشنبه از ساعت 11 صبح تا 11 شب. به همین خاطر کارگران از چهارشنبه به بعد سرکار نمی‌آیند. کسب و کارمان ضعیف شده و فروشمان هم کم است. روشنایی هم ضعیف است.

اصلانی با اشاره به اینکه مشکل قطعی آب و کیفیت پایین آن نیز معضل رفع نشده سایت نوآوران است، بیان کرد: در تابستان آب سایت نوآوران مداوم قطع می‌شود. مشتری از راه دور می‌آید، می‌خواهد برود دستشویی اما آب نیست. می‌خوهد وضو بگیرد اما آب قطع است.

مشکلات درب شرقی نوآوران

او با اشاره به اینکه نوآوران ضعیف‌ترین و محروم‌ترین سایت شهرک صنعتی خاوران است، گفت: در اصلی سایت نوآوران بسته است. در ورودی شهرک صنعتی خاوران که قسمت شرقی نوآوران واقع شده، بسته است. قرار بود سه نفر نگهبان بگذارند که نیست. در را با خاک پرکرده‌اند.

اصلانی گفت: ماجرا مافیایی شده است. شهرک نباید تنها یک درب ورودی و خروجی داشته باشد. بیش از 500 سوله در این سایت فعالیت می‌کنند اما تنها یک درب ورودی برای تردد وجود دارد که تردد از آن مسیر رفت و آمد را بسیار دور می‌کند.

مهدی شیخ سفلی، مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی خاوران اما در اینباره به «ایلنا» گفت: بلبرینگ در مشکل داشته و هنوز درست نشده است. به زودی درب ورودی قسمت شرقی سایت نوآوران باز می‌شود.

اصلانی با اشاره به اینکه آنتن‌دهی موبایل در نوآوران ضعیف است، بیان کرد: پارسال دکل زدند اما امسال دکل هم کار نمی‌کند. دلیل از کار افتادن دکل مشخص نیست. نه همراه اول آنتن می‌دهد و نه ایرانسل.

او با اشاره به اینکه قرار است پل دوربرگردان اول جاده احداث شود، بیان کرد: این پل هم هنوز اجرایی نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز