خبرگزاری کار ایران

دیدار مدیرکل دامپزشکی و مدیران جهادکشاورزی خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه

مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی به همراه رئیس سازمان جهادکشاورزی و سایر مدیران ارشد وزارت جهادکشاورزی در این استان، با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار کردند و انتصاب اخیر وی را تبریک گفتند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی،  احمدی مدیرکل دامپزشکی به همراه  یوسفی رئیس سازمان جهادکشاورزی و جمع دیگری از مدیران زیرمجموعه این وزارتخانه مقارن ظهر روز شنبه با حجت الاسلام یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد دیدار کردند.
امام جمعه مرکز استان در این دیدار، کار در مجموعه جهادکشاورزی را هم خدمت و هم عبادت توصیف کرد و با اشاره به این که مقام معظم رهبری در سفر مهرماه 91 به این خطه، کشاورزی را اولویت نخست اقتصاد و توسعه خراسان شمالی دانستند، تصریح کرد: باید با بهره گیری از دانش روز و ظرفیت های علمی موجود برای حل مشکلات بهره برداران این حوزه تلاش کرد تا از بروز آسیب به اقتصاد استان و کشور جلوگیری شود و این قبیل مسائل به حاقل برسد که این خود مصداق اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی است.
حجت الاسلام دهقان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی نیز به نمایندگی از این مجموعه، دامپزشکی را در خدمت اقتصاد و سلامت جامعه توصیف کرد و ضمن تبریک مجدد انتصاب نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، گفت: کارکنان این اداره کل همواره به تبعیت از ولایت فقیه افتخار می کنند و همیشه پیرو رهبر فرزانه انقلاب بوده اند و خواهند بود.
در این دیدار، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان هم گزارش مختصری از عملکرد این مجموعه و سایر ادارات کل این حوزه ارائه کرد. در پایان این دیدار، نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام یعقوبی اقامه شد./

 

کد خبر : ۴۰۰۴۱۳