خبرگزاری کار ایران

کمبودهای بخش دامپزشکی باید برطرف شود

نماینده مردم شهرستان‏ بناب در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی تاکید کرد: کمبودهای مربوط به حوزه دامپزشکی در استان باید برطرف شود

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی،  ضیاء اله اعزازی نماینده مردم شهرستان‏ بناب در مجلس شورای اسلامی در دیدار با دکتر امیر حسین بهداد مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی گفت: نواقص و کمبودهای مربوط به دامپزشکی باید در کارگروه‏های تخصصی مطرح و بررسی شود.

وی از توجه و فعالیت دقیق کارکنان دامپزشکی استان در مورد سلامت غذایی مردم و بهداشت عمومی قدردانی کرد.

نماینده مردم شهرستان‏ بناب در این دیدار آمادگی خود را برای همکاری و مساعدت برای رفع موانع کاری اداره کل دامپزشکی استان اعلام نمود.

مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار ضمن مهم دانستن فعالیت‏های دامپزشکی در تامین و حفظ امنیت غذایی شهروندان و اقتصاد ملی گفت: در مقوله دامپزشکی ظرفیت‏های خوبی در استان وجود دارد که نیازمند توجه بیشتر قوه مقننه به مسایل مربوط به دامپزشکی در این استان است.

 بهداد، پایین بودن سهم دامپزشکی در اعتبارات بخش کشاورزی را از مهم‏ترین مشکلات این اداره کل برشمرد و افزود: ساختمان‏ اداری دامپزشکی قدمتی بالای 40 سال دارد که نیازمند مساعدت برای بازسازی و بهسازی می باشد.

 حامی، معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان نیز در این دیدار با بیان اینکه سهم دامپزشکی از اعتبارات بخش حوزه سلامت صفر است، گفت: در صورت تامین نشدن اعتبارات مورد نیاز، ممکن است خسارات جبران‏ناپذیری به دامداران و تولیدکنندگان این صنعت وارد شود

 

کد خبر : ۳۹۸۲۰۰