خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیر کل دامپزشکی فارس از شهرستان های ممسنی و رستم

مدیر کل دامپزشکی استان فارس طی سفری یک روزه از شهرستان های ممسنی و رستم بازدید کرد

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان فارس یعقوب مهندس ضمن حضور در شهرستان ممسنی در نشستی صمیمی با کارکنان اداره دامپزشکی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.در ابتدای این نشست علی خسروی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ممسنی، با ارائه گزارشی به بیان عملکرد، مشکلات و کمبودهای  موجود اداره پرداخت.
در ادامه مدیر کل دامپزشکی استان ضمن بحث و گفتگو با همکاران و تشکر از زحمات آنان، به بررسی مسائل و مشکلات پرسنل پرداخت و با اشاره به اهمیت به روز رسانی مسائل فنی و اداری گفت: فعالیتهای دامپزشکی در همه حوزه ها به ویژه در پیشگیری کنترل و مبارزه با بیماری ها باید همواره رو به رشد باشد. دکتر مهندس افزود: ویژگی مهم حضور در خط مبارزه با بیماریهای دامی و مشترک بین انسان و دام آمادگی صد در صدی واکنش سریع و موثر است.
وی با تاکید به سختی کار حرفه دامپزشکی ، کمبود نیرو و اعتبار از همکاران دامپزشکی خواست تا با انجام هر چه بهتر وظایف خود در معرفی در خور شان و هرچه بهتر این حرفه در سطح جامعه و اشنایی عموم با وظایف متعدد و خطیر این سازمان تلاش کنند.
مدیرکل دامپزشکی فارس در پاسخ به سوال عده ای از همکاران قراردادی راجع به تبدیل وضعیت استخدامی توصیه کرد تا در سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور شرکت نمایند.
 یعقوب مهندس در ادامه با حضور در جمع کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان رستم با کارکنان این اداره دیدار و جلسه مشابهی نیز برگزار شد.
مدیرکل دامپزشکی استان فارس از برخی دامداریهای مناطق شهرستان های ممسنی و رستم که اخیرا طرحهای واکسیناسیون دامی اجراء شده بازدید کرد.

یادآور می شود که شهرستان های ممسنی و رستم جمعا با جمعیت دامی 10 هزارو 400 راس دام سنگین و 540 هزار راس دام سبک از ظرفیت های خوبی در صنعت دامپروری برخوردار است.

 

کد خبر : ۳۹۴۶۹۶