خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری فیلم داره صبح می‌شه مطرح شد:

" داره صبح می‌شه " وصفی شاعرانه از سه نسل

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۱۷۲

در طول فیلم دیالوگ‌های شاعرانه‌‌ و لحن شاعرانه‌ای وجود دارد که البته این لحن شاعرانه در اپیزود نسل جوان کمتر دیده می‌شود.

نشست خبری فیلم داره صبح میشه با حضور رعنا آزادی‌ور، محدی احمدی، مصطفی محمودی، ایرج شهرزادی، یلدا جبلی، امیرحسین آرمانة الهه حصاری و هیلدا حمیدی در پایان چهارمین روز جشنواره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ یلدا جبلی درباره " داره صبح می‌شه " و ایده این فیلم گفت: ۴ قصه کوتاه در ذهن من رشد کرد که من نمی‌دانستم به صورت فیلم بلند بسازمش یا تبدیل به ۴ فیلم کوتاه بشود. در نهایت تصمیم‌ گرفتیم که یک فیلم سینمایی بلند بسازیم و البته نمی‌دانستیم که چه سختی‌هایی را پیش رو داریم. خوشحالم که با همدلی دوستان این فیلم را به سرانجام رساندیم.

او ادامه داد: در طول فیلم دیالوگ‌های شاعرانه‌‌ و لحن شاعرانه‌ای وجود دارد که البته این لحن شاعرانه در اپیزود نسل جوان کمتر دیده می‌شود.

مهدی احمدی(بازیگر) درباره حضورش در فیلم " داره صبح می‌شه " اظهار داشت: وقتی بازی در فیلم داره صبح می‌شه به من پیشنهاد شد، تصور دیگری داشتم و درواقع مشخص نبود که این اپیزودها خورد شده پخش شود یا تبدیل به یک فیلم سینمایی شود اما وقتی فیلم را کامل دیدم بسیار از نتیجه کار خوشحال شدم.

رعنا آزادی‌ور(بازیگر) درباره نقشش در فیلم گفت: من این فیلم را برای اولین باز بود که کامل دیدم اما در کل این نوع فیلم به نگاه من به عنوان بازیگر بسیار نزدیک است. با پایان فیلم، از حضورم در فیلیم بسیار راضی هستم.

ایرج شهرزادی(بازیگر) نیز با اشاره به اینکه عنوان بازیگر برای من بسیار غریب است؛ گفت: قصه فیلم را بسیار دوست داشتم و به نظرم این فیلم بیشتر وصف حال سه نسل از جامعه است که یا درگیر تصمیات گذشته‌اند یا نگران آینده‌ هستند. قصه فیلم روایتی از آنچه گریبان‌گیر جامعه ماست داشت.

الهه حصاری(دیگر بازیگر) درباره حضورش در این فیلم گفت: من به عنوان عضو کوچک تیم این فیلم، از همه عوامل تشکر می‌کنم و به نظرم اگر آقای فردین خلعتبری در این فیلم حضور نداشت، این کار به سرانجام نمی‌رسید.

فردین خلعتبری(آهنگساز، تهیه‌کننده و طراح صحنه) این چهار قصه جدا از هم نبود و برای ساخت روح موسیقی فیلم هم تم‌هایی را انتخاب کردم. موسیقی فیلم ایران اصولا بد نیست اما باید دقت شود که تم‌ها در زمان مناسبی پخش شود.

ارنواز صفری(بازیگر) درباره کاراکترش در فیلم " داره صبح می‌شه " گفت: این کاراکتر هنوز شخصیتش به طور مشخصی معلوم نیست و هنوز به دنبال این است که چیزهای جدیدی را کشف کند. من نقشم در این فیلم را خیلی دوست داشتم.

امیرحسین آرمان(بازیگر) نیز درباره کارش در این فیلم گفت: از حضورم در فیلم بسیار خوشحال هستم و در میان فیلم‌هایم یکی از دوست‌داشتنی‌ترین کارهاست. ممنونم از خانوم جبلی که چنین فرصتی به من دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز