خبرگزاری کار ایران

دبیر سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر:

سینمای ایران؛ زبانی برای از میان برداشتن فاصله‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۶۵۳

فردا آغاز سال نوی سینمای ایران است؛ اما فجر پایان سینما ایران و پایان یک فیلم نیست، نقطه آغازی برای راه پیش‌رو واکرانی موفق است.

رضاداد زبان سینمای ایران را زبانی نزدیک به زبان رسول خدا(ص) برای از میان برداشتن فاصله‌ها دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر امشب(۱۱ بهمن) با حضور علی جنتی وزیر ارشاد، حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، علی ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی و جمع کثیری از هنرمندان در برج میلاد تهران آغاز شد.

علیرضا رضاداد؛ دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجر ضمن تبریک نوروز سینمای ایران گفت: فردا آغاز سال نوی سینمای ایران است؛ اما فجر پایان سینما ایران و پایان یک فیلم نیست، نقطه آغازی برای راه پیش‌رو واکرانی موفق است.

او با اشاره به تلاش یک ساله سینماگران ادامه داد: امروز بار دیگر به اتفاق سینماگران عهدی را می‌بندیم؛ که چند روز پیش با هم نجوا کردیم و گفتیم یا رسول‌الله مرز‌ها زبان فاصله‌اند؛ و تو‌ای حبیب خدا از مرز‌ها عبور کردی؛ تا به همه بیاموزی آن طرف مرزهای جغرافیایی بهشت است.

دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجر ادامه داد: به ما بیاموز چون تو برای این گمگشتگان فانوس روشن کنیم. باشد؛ که سینمای ایران در این زمان بحران زبانی نزدیک به زبان تو باشد.

رضاداد در پایان برای همه دوستداران و اهالی سینمای ایران روزهای پر شور و موفقیتی را آرزو کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز