خبرگزاری کار ایران

با استقبال خوب مردم در سینما کوروش؛

اکران خانه پدری در گروه هنر و تجربه آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۱۲۹

از چهار دی اکران فیلم در سینما کوروش آغاز شد و با استقبال خوب مخاطبان همراه شد / خانه پدری برای افراد بالای ۱۶ سال در پردیس‌های کوروش، آزادی، موزه سینما، خانه هنرمندان، هویزه مشهد و سوره اصفهان اکران شده است.

فیلم سینمایی «خانه پدری» بعد از چهار سال در گروه سینمای هنر و تجربه اکران شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ فیلم سینمایی خانه پدری به کارگردانی کیانوش عیاری در گروه هنر و تجربه برای افراد بالای ۱۶ سال در پردیس‌های کوروش، آزادی، موزه سینما، خانه هنرمندان، هویزه مشهد و سوره اصفهان اکران شده است.

اکران این فیلم تا ۱۱ بهمن ماه ادامه دارد و در هرکدام از سینماهای نمایش دهنده از ساعت ۱۳ الی ۲۱ به نمایش در می‌آید و مخاطبان برای خرید بلیت و انتخاب سانسهای نمایش فیلم می‌توانند به سایت گروه هنر و تجربه مراجعه کنند.

شب گذشته پنجشنبه۴ دی ماه اکران فیلم در سینما کوروش آغاز شد و با استقبال خوب مخاطبان همراه شد و حتی به سانس اضافه کشیده شد.

در فیلم خانه پدری به کار گردانی کیانوش عیاری بازیگرانی همچون مهدی هاشمی، شهاب حسینی، مهران رجبی، ناصر هاشمی، نازنین فراهانی، مینا ساداتی و معصومه بافنده حضور دارند

داستان این فیلم سرگذشت خانواده‌ای در شش دهه. روایت زندگی محتشم از ۱۵ تا ۸۰ سالگی که در مرگ خواهر بزرگترش خود را مقصر می‌داند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز