خبرگزاری کار ایران

فاطمه گودرزی در حاشیه‌ی جشنواره فیلم یاس:

امروز توان بازیگرها فرصت دیده شدن را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۹۳۲

زمانی بازیگران به صرف چهره‌شان می‌توانستند به سینما راه پیدا کنند اما امروزه خوشحالیم که امروز بازیگرها براساس توانایی‌شان فرصت دیده شدن پیدا می‌کنند و می‌توانند مسیر خود را به درستی انتخاب کنند.

از فاطمه گودرزی در دومین جشنواره فیلم‌های ویدئویی یاس تقدیر شد. او به برگزاری جشنواره‌ها برای کمک به پویایی سینما معتقد است.

گودرزی در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ از حضورش در آمل ابراز خوشحالی کرد و گفت: از اینکه در این جشنواره از هنرمندان پیشسکسوتی همچون آقای پورصمیمی و آقای جلیلوند تقدیر شد؛ بسیار خوشحالم و از اینکه نامم در کنار این بزرگان قرار گرفت؛ خوشحال‌ترم.

او نظر خوبی به برگزاری جشنواره‌ها دارد و می‌گوید: برگزاری جشنواره‌ها در همه جای دنیا می‌تواند به پویایی سینما کمک کند و جشنواره فیلم‌های ویدئویی یاس هم قطعا برای کلیت سینما مفید خواهد بود.

این بازیگر اشاره‌ای به واقعه‌ی تلخ فراموشی برخی از بازیگران کرد و گفت: متاسفانه این ضعف وجود دارد که هنرمندان وقتی پا به سن می‌گذارند یا به دلیل بیماری کم کار می‌شوند دیگر چندان مورد توجه نیستند. به نظر من تقدیر از آنها این حسن را دارد که آنها متوجه می‌شوند فراموش نشده‌اند.

گودرزی با تعریف از وضعیت سینمای امروز گفت: زمانی بازیگران به صرف چهره‌شان می‌توانستند به سینما راه پیدا کنند اما امروزه خوشحالیم که امروز بازیگرها براساس توانایی‌شان فرصت دیده شدن پیدا می‌کنند و می‌توانند مسیر خود را به درستی انتخاب کنند.

او درباره کار با بزرگان هم گفت: یک بازیگر باید تحت هر شرایطی کارش را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و صرفا یک کارگردان خوب نیست که می‌تواند کار یک بازیگر را تضمین کند. بارها دیده‌اید یک کارگردان خوب نتوانسته در بازی بازیگرش تاثیر بگذارد و متاسفانه بازیگر درنهایت موفق عمل نکرده است. در بسیاری از مواقع هم البته یک کارگردان خوب با هدایت بجای بازیگر به کارش کمک می‌کند اما این یک قانون نیست بازیگر نمی‌تواند به صرف اینکه با یک کارگردان بلد کار می‌کند خودش و بازی‌اش را رها کند و امیدوار باشد کارگردان بازی‌اش را نجات دهد.

گودرزی نظرش را چنین به پایان برد: همانطور که یک بازیگر می‌تواند با بازی‌اش یک فیلم را نجات دهد؛ می‌تواند با بازی بدش هم یک فیلم را نابود کند. همیشه یک بده بستان بین کارگردان و بازیگر اتفاق می‌افتد. وقتی این تعامل خوب است؛ درنهایت هیچکس ضرر نمی‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز