خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری کردستان خبر داد:

راهیابی ۲ فیلم از فیلمسازان کردستانی به هشتمین جشنواره تورنتو

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۷۱۱

فیلم‌های یک‌ دقیقه‌ای «ساعت» ساخته تیمور قادری و «یک - هیچ» اثری از سامان حسین‌پور هر دو از محصولات حوزه هنری کردستان به هشتمین جشنواره فیلم‌های یک دقیقه‌ای شهری تورنتو راه یافته است.

رئیس حوزه هنری کردستان از راهیابی ۲ فیلم از فیلمسازان کردستانی به هشتمین جشنواره فیلم یک دقیقه‌ای تورنتو کانادا خبر داد.

امین مرادی ضمن بیان این مطلب به خبرنگار ایلنا در سنندج گفت: دو فیلم از فیلمسازان عضو حوزه هنری کردستان به جشنواره فیلم‌های یک دقیقه‌ای شهری تورنتو کانادا و یک فیلم نیز به دومین جشنواره بین‌المللی یاس تهران راه یافته است.

وی تصریح کرد: فیلم‌های یک‌ دقیقه‌ای «ساعت» ساخته تیمور قادری و «یک - هیچ» اثری از سامان حسین‌پور هر دو از محصولات حوزه هنری کردستان به هشتمین جشنواره فیلم‌های یک دقیقه‌ای شهری تورنتو راه یافته است که در آنجا به نمایش درخواهد آمد.

مرادی با بیان اینکه فیلم‌های یک دقیقه‌ای جشنواره تورنتو در متروهای سراسری آن به نمایش درخواهد آمد، گفت: روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر از ۶۳ ایستگاه مترو فیلم‌های راه یافته به این جشنواره را تماشا خواهند کرد.

رئیس حوزه هنری کردستان ادامه داد: ۸۰ فیلم از ۳۳ کشور جهان در هشتمین جشنواره فیلم‌های یک دقیقه‌ای شهری تورنتو حضور خواهند داشت.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه این جشنواره از ۱۴ الی ۲۴ شهریورماه امسال برگزار می‌شود، یادآور شد: براساس جدول زمان‌بندی جشنواره، فیلم «ساعت» ساخته فیلمسازان توانمند کردستانی روز دوشنبه ۱۷ شهریورماه همراه با هشت فیلم دیگر در بخشی با عنوان «ماشین زمان» در سراسر روز به نمایش گذاشته خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز