خبرگزاری کار ایران

درگفتگو با ایلنا مطرح شد:

توضیحات علی معلم درباره نحوه برگزاری جشن حافظ

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۱۴۹

قبل از برگزاری جشن؛ نامزدهای بخش بهترین فیلم را اعلام کردیم اما در زمان بررسی نامزدها بین هیات داوران بر سر انتخاب نام یک فیلم به توافق لازم نرسیدیم.

چهاردمین جشن حافظ پنجشنبه شب(۲۲ خرداد) به مدت ۴ ساعت با حضور اهالی سینما، ‌ نمایندگان رسانه‌های جمعی و جمع کثیری از علاقمندان در تالار وزارت کشور برگزار شد.

علی معلم(دبیر جشن حافظ) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به برگزاری خوب این جشن درباره بعضی اشکالات جزئی گفت: درحالیکه قرار بود جشن از ساعت ۱۹ آغاز شود مسئولان سالن به دلیل برگزاری برنامه دیگری، ساعت ۱۵ سالن را به ما تحویل دادند به همین دلیل برگزاری جشن با کمی تاخیر و از ساعت ۲۰ آغاز شد.

وی ادامه داد: دراین جشن بیش از ۲۰۰ نفر متخصص در بخش اجرا فارغ از بخش‌های داوری و پشت صحنه فعالیت می‌کردند که حداقل ۵۰ نفر مسئول خدمات دهی ونظافت بودند.

معلم ادامه داد: از ظرفیت ۳۵۰۰نفری تالار وزارت کشور ۲۰۰۰نفر از آن به میهمانان، هنرمندان سینما و تلویزیون و اهالی رسانه اختصاص داشت و نزدیک به ۱۵۰۰بلیت نیز با هدف امکان حضور خوانندگان مجله دنیای تصویر و علاقمندان سینما به فروش رسیده بود.

وی با اشاره به اینکه در جشن چهاردم بیش از ۷۰۰هنرمند سینما، تئاتر و رادیو و تلویزیون حضور داشتند؛ گفت: این جشن سه سال بود که تعطیل شده بود و برگزاری آن بعد از سه سال و استقبال هنرمندان از آن نشان می‌دهد که مردم و اهالی سینما چقدر به برنامه‌های شاد و چنین جشن‌هایی نیاز دارند و از آن استقبال می‌کنند و جای برگزاری چنین جشن‌هایی در سینمای ایران خالی است.

معلم استقبال از این جشن را یک توفیق بزرگ دانست و افزود: در جشن دیشب به هر کدام از برگزیدگان ۴ سکه بهار آزادی، بیمه عمر ۲۰ ساله و تور کامل سفر به شیراز اهدا شد.

وی درباره اینکه چرا هیچ فیلمی به عنوان بهترین فیلم معرفی نشد؛ گفت: در بخش جوایز فیلمی نبود که عناصر آن بیشترین جوایز را کسب کنند و به نوعی هر فیلم در یک بخش جایزه گرفت از طرف دیگر در بین نامزدها فیلمی که عنصر تهیه‌کنندگی آن بسیار پررنگ باشد و توانسته باشد همه عناصر فیلم را همگن و هماهنگ داشته باشد؛ وجود نداشت.

وی ادامه داد: قبل از برگزاری جشن نامزدهای بخش بهترین فیلم را اعلام کردیم اما در زمان بررسی نامزدها بین هیات داوران بر سر انتخاب نام یک فیلم به توافق لازم نرسیدیم لذا بهترین فیلم معرفی نشد هرچند فیلم‌هایی که به مرحله نهایی رسیده بودند؛ در بخش‌های مختلف جوایزی را کسب کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز