خبرگزاری کار ایران

معارفه مدیران ادارات کل معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۴۷۲

در احکامی جداگانه بهمن حبشی، محمد رضا فرجی و سیدمحمدصادق موسوی به عنوان مدیران کل جدید معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی منصوب شده بودند.

مراسم معارفه ۳ مدیر معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی بعداز ظهر سه شنبه(۲۰ خرداد) با حضور کارکنان معاونت یاد شده و مدیران سازمان سینمایی در سالن کوچک سازمان سینمایی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمد احسانی(معاون نظارت و ارزشیابی) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام مهدی(ع) گفت: خوشحالیم که در این مراسم، تودیع نداریم و مدیرانی به ظرفیت‌های قبلی مجموعه اضافه شده‌اند و با این احکام با قوت قلب بیشتری به خدمت خود ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۸۰ درصد فعالیت‌های سازمان سینمایی در معاونت نظارت و ارزشیابی انجام می‌شود و با تأکید بر ارجحیت ارباب رجوع بر همه امور دیگر سازمان گفت: اعتلای مجموعه ما اعتلای سازمان سینمایی است و خدای نکرده نقص‌های ما نیز انعکاس نا مطلوبی از سازمان سینمایی خواهد بود و به این ترتیب بر همه ما واجب است که با انجام درست و مسئولانه وظایف و حفظ حرمت ارباب رجوع در اعتلای اهداف سازمان سینمایی کوشا باشیم.

معاون سازمان سینمایی با اشاره به ایجاد فضای غیردوستانه و کارشکنی‌های عمدی نسبت به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خصوصأ حوزه سینما از همکاران خود خواست تا با دقت هرچه بیشتر در حوزه وظایف حاکمیتی همراه با حفظ حقوق مراجعین، انجام وظیفه نمایند.

در ابتدای این مراسم، بهمن حبشی، محمدرضا فرجی و سیدمحمدصادق موسوی در سخنانی کوتاه ضمن ابراز تشکر از اعتماد مجموعه سازمان سینمایی به خود، ابراز امیدواری کردند تا بتوانند به درستی در خدمت اهداف عالیه سینمای کشور باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز