خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن سینماداران:

پخش بازی‌های جام‌جهانی فوتبال در سینماها قطعی شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۱۵۰

درباره میزان قیمت بلیط سینما‌ها تصمیم‌گیری نشده. باید براساس کیفیت هر سینما و نوع خدماتی که می‌دهد؛ قیمت بلیط تعیین شود. قطعی شده که قیمت بلیط سینما‌ها در زمان نمایش فوتبال گران‌تر از نمایش فیلم خواهد بود.

پس از جلسات متعدد میان نیروی انتظامی؛ وزرات ارشاد؛ انجمن سینماداران و موسسه سینماشهر سرانجام توافق برای بازی‌های جام جهانی فوتبال در سالن‌های سینمایی قطعی شد.

محمدقاصد اشرفی(رئیس انجمن سینماداران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اعلام این مطلب افزود: موافقت برای نمایش بازی‌های جام جهانی فوتبال صورت گرفته است و فقط برای بررسی جزئیات اجرای این طرح قرار است جلساتی بین موسسه سینماشهر و نیروی انتظامی انجام شود.

وی ادامه داد: سینماهایی که قصد نمایش فوتبال را دارند باید بعداز اعلام درخواست خود مجوز بگیرند تا تمهیدات لازم اجرا شود.

اشرفی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی وظیفه‌ی تامین امنیت را برعهده دارد و نگرانی آن‌ها از مسئله امنیت در زمان نمایش فوتبال گاملاً بجا بود اما در جلسات تاکید شد هدف از نمایش فوتبال تبدیل کردن سالن‌های سینما به ورزشگاه نیست بلکه قصد ما گردهم آمدن خانواده‌ها با هدف فراهم آوردن ساعاتی برای یک تفریح سالم است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی همیشه همکاری خوبی با سینماداران برای حفظ امنیت داشته است و در این طرح نیز که باعثشادابی خانواده‌ها می‌شود، قطعاً همکاری خواهد کرد.

اشرفی درباره قیمت بلیط سینما‌ها برای پخش فوتبال گفت: تاکنون درباره میزان قیمت بلیط سینما‌ها تصمیم‌گیری نشده است، زیرا باید براساس کیفیت هر سینما و نوع خدماتی که می‌دهد قیمت بلیط تعیین شود اما آنچه که قطعی شده این است که قیمت بلیط سینما‌ها در زمان نمایش فوتبال گران‌تر از نمایش فیلم خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز