خبرگزاری کار ایران

در نشست نقد و بررسی فیلم امروز مطرح شد:

میر کریمی: متخصص اکران نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۹۲

من متخصص اکران نیستم، اما خوش‌بین هستم و فکر می‌کنم که «امروز» نسبت به فیلم‌های قبلی‌ام بهتر می‌فروشد.

ایلنا: نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «امروز» با حضور عوامل فیلم در حالی برگزارشد که میرکریمی پاسخهای کوتاه می داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، میرکریمی درباره روند ساخته شدن این فیلم گفت: نمی‌دانم چرا سعی می‌کنم هر کاری را درست انجام بدهم آخرش درست انجام نمی‌شود مثلا صدای فیلم در این سالن بسیار بد بود و میکس خوبی نداشت. شاید از بدشانسی باشد.

وی ادامه داد: قهرمانی که خودش را بی نیاز از قضاوت مردم می داند برایم عجیب و در عین حال جذاب بود. در این فیلم به دنبال چیزی می گشتم که بتواند حالمان را خوب کند البته بدون تظاهر و ریا. دنبال قهرمانی می گشتم که کارش در تعامل با مردم و در ارتباط مستقیم با اجتماع باشد نه مثل قهرمان خیلی دور خیلی نزدیک شهر را ترک کند.

میرکریمی در پاسخ به این پرسش که تماشاگران شخصیت اصلی و انگیزه او از این عمل را درک نکرده اند گفت: اگر مخاطب متوجه نشده جسارت است که بخواهم خودم درباره فیلم توضیح دهم. اگر مخاطبان با شخصیت اصلی ارتباط پیدا نکرده اند من دفاعی نمی کنم اما در زمان اکران و در مصاحبه مفصلی که خواهم کرد توضیح می دهم که واکنش های این قهرمان منطقی است.

میرکریمی درباره پیش‌بینی‌اش از وضعیت اکران فیلم با توجه به کند بودن ریتم آن، بیان کرد: من متخصص اکران نیستم، اما خوش‌بین هستم و فکر می‌کنم که امروز نسبت به فیلم‌های قبلی‌ام بهتر می‌فروشد. همچنین به نظرم ریتم فیلم خیلی خوب است اما مشکل ما این است که پذیرفتن یک آدم استثنایی برایمان سخت است چون این آدم‌ها در اطراف ما کم هستند و اگر آنها را بپذیریم خودمان زیر سوال می‌رویم.


وی ادامه داد: فکر می‌کنم این فیلم می‌تواند به راحتی پاسخ پرسش‌ها را به راحتی بدهد روایت فیلم بر مبنای کم گوی و کزیده گویی بود و ما با دو دسته مخاطب در ارتباط با این فیلم مواجه هستیم کسانی که با فیلم همراهی می‌کنند و دسته‌ای که مثل شما درگیر فیلم نمی‌شوند. انشا الله در فیلم دیگر جبران می‌کنم.


شبنم مقدمی بازیگر این فیلم درباره حسش به نقشی که ایفا کرده است، گفت: قرار نبود این نقش را دوست داشته باشم این نقش کسی است که بی‌اجازه آدم‌های اطرافش را قضاوت و پیش داوری می‌کند.

مرجان گلزار طراح صحنه و لباس فیلم عنوان کرد: پیش تولید این اثر بسیار سریع آغاز شد و چون همه قصه در بیمارستان می گذرد و ما نمی توانستیم برای مدت طولانی هیچ بیمارستانی را در اختیار بگیریم مجبور شدیم این بیمارستان را بسازیم. امیدوارم فضای بیمارستان در فیلم به درستی منتقل شده باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز