خبرگزاری کار ایران

با انتشار متنی؛

علی معلم پاسخ حاتمی کیا را داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۸۳

معلم در متن خود آورده است: ضمن ابراز تاسف از بیانات تبلیغاتی و سوزناک ایشان در مورد هیات انتخاب جشنواره، به احترام دست اندرکاران فیلم «چ»، جشنواره فیلم فجر و خانواده شهدا پاسخ سخنان ایشان را به بعد از جشنواره موکول خواهیم کرد.

ایلنا: بدنبال سخنان ابراهیم حاتمی کیا درباره هیات انتخاب سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر علی معلم سخنگوی این هیات با انتشار متنی پاسخ حاتمی کیا را داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا متن کامل پاسخ علی معلم که نسخه ای از ان در اختیار ایلنا قرار گرفته است بدین شرح است:

با توجه به حضور رسمی فیلم «شیار ۱۴۳» در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر انگیزه گفته های آقای ابراهیم حاتمی کیا(که در اجرای نمایش های این چنینی در جشنواره فیلم فجر سابقه دارند) برای ایجاد یک جبهه جدید در موقعیت ملتهب سینمای ایران پرسش برانگیز و پاسخ ساز است.

ضمن ابراز تاسف از بیانات تبلیغاتی و سوزناک ایشان در مورد هیات انتخاب جشنواره، به احترام دست اندرکاران فیلم «چ»، جشنواره فیلم فجر و خانواده شهدا پاسخ سخنان ایشان را به بعد از جشنواره موکول خواهیم کرد. برای فیلم ایشان و همه یارانش دریافت جوایز عالی و آتی را آرزومندیم.

ابراهیم حاتمی‌کیا پس از تماشای فیلم دفاع مقدسی «شیار ۱۴۳» از اینکه این فیلم با اما و اگرهای زیادی وارد بخش مسابقه فیلم فجر شده است ابراز تاسف کرده و هیات انتخاب را مورد نقد قرار داده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز