خبرگزاری کار ایران

توسط مجید توکلی؛

فیلم بزرگداشت مهدی هاشمی ساخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۰۱

هاشمی یک کاراکتر منحصر به فرد است و سعی دارم در فیلمی که ساخته می‌شود وجوه مختلف این شخصیت نشان داده شود.

ایلنا: فیلم بزرگداشت مهدی هاشمی توسط مجید توکلی ساخته و در مراسم افتتاحیه جشنواره رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، امسال و در آئین افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، برای مهدی هاشمی، هما روستا و جهانگیر میرشکاری مراسم بزرگداشت برگزار می‌شود که فیلم مربوط به مهدی هاشمی را مجید توکلی، کارگردان جوان سینما کارگردانی می‌کند.

توکلی در این باره گفت: در اینکه مهدی هاشمی بازیگر توانمندی است، شکی نیست ولی پیش از اینها هاشمی یک کاراکتر منحصر به فرد است و سعی دارم در فیلمی که ساخته می‌شود وجوه مختلف این شخصیت نشان داده شود.

وی در ادامه درباره شکل اجرایی این فیلم افزود: ساخت فیلم بزرگداشت مهدی هاشمی به تازگی آغاز شده و بعد از همفکری با مهدی هاشمی تصمیم گرفتیم تا برخلاف ساختار رایج کلیپ‌های بزرگداشت، ساختاری متفاوت را درنظر بگیریم و براساس شخصیت ایشان که با شوخ طبعی و خوش اخلاقی همراه است، فیلمی متفاوت با همین فضای شخصیتی تهیه شود ولی تاکیدی که در کلیت فیلم خواهیم داشت، براساس فیلم‌های شاخص و سکانس‌های خاطره انگیزی است که در فیلم‌ها حضور داشتند.

توکلی، ساخت یک تله فیلم و چندین فیلم کوتاه و مستند بلند را در کارنامه کاری خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز