خبرگزاری کار ایران

کارگروه امور مالیاتی سینما؛

سازمان سینمایی دنبال معافیت مالیاتی سینماگران است

کد خبر : ۱۲۸۹۵۲

تقلیل ضرایب مالیاتی هنرمندان سینما، تشکیل کارگروه مشترک سازمان سینمایی و سازمان امور مالیاتی، بازنگری و اصلاح آئین نامه اجرایی تبصره ۳ ماده ۱۳۹ اصلاحی قانون مالیات‌های مستقیم ازجمله اهداف تشکیل این کارگروه است.

ایلنا: کارگروه امور مالیاتی سینما تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، در پی درخواست سینماگران از رئیس سازمان سینمایی برای بررسی و پیگیری وضعیت امور مالیاتی سینماگران، کارگروهی با دبیری «رمضانعلی حیدری خلیلی» در سازمان سینمایی تشکیل شد.

در این جلسه نخست این کارگروه، علیرضا فلاح میرزایی(از صاحب نظران امور مالیاتی)، محمد علیزاده(از صاحب نظران امور مالیاتی)، منوچهر محمدی(از تهیه کنندگان سینمای ایران) و فرشته طائرپور(ازتهیه کنندگاان سینمای ایران) حضور داشتند که مقرر شد از جلسه بعد «جعفر صانعی مقدم» نیز به ترکیب یاد شده افزوده شود.

در نخستین نشست این کارگروه مواردی چون: تقلیل ضرایب مالیاتی هنرمندان سینما، تشکیل کارگروه مشترک سازمان سینمایی و سازمان امور مالیاتی، بازنگری مجدد و اصلاح مشترک سازمان سینمایی و سازمان امور مالیاتی، بازنگری و اصلاح آئین نامه اجرایی تبصره ۳ ماده ۱۳۹ اصلاحی قانون مالیات‌های مستقیم، اتخاذ هماهنگی درباره وظایف کارگروه وپیگیری و حل مسائل مالیاتی حوزه سینماو… بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز