خبرگزاری کار ایران

در افتتاحیه فیلم

احترام به سینما؛ احترام به فکر است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۳۲

به سینما باید احترام گذاشت. زمانی‌که احترام سینما را نگه نداریم درواقع احترام ایده‌ها را نگه نداشته‌ایم.

ایلنا: اکران افتتاحیه فیلم سینمایی جیب بر خیابان جنوبی همراه با نمایش بخش‌هایی از فیلم «متروپل» ساخته مسعود کیمیایی؛ شب گذشته(۱۹ آذر) در تالار ایوان شمس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی معلم(برگزارکننده مراسم) طی سخنانی با اشاره به فعالیت‌های اسعدی در سینما و ساخت فیلم‌هایی همچون حوالی اتوبان و جیب بر خیابان جنوبی گفت: اسعدی با آثارش نشان داده که سینما برای او کار جدی است. آنچه که در این فیلم به خوبی به چشم می‌خورد او عاشق مردم است.

معلم همچنین گفت: سینما امر بسیار مهمی است و باید به آن احترام گذاشت زیرا زمانیکه احترام سینما را نگه نداریم درواقع احترام ایده‌ها را نگه نداشته‌ایم. چه خوب است که همیشه در جمعی حضور داشته باشیم که دوستداران سینما هم حضور داشته باشند.

وی با اشاره به نمایش بخش‌هایی از فیلم متروپل ساخته مسعود کیمیایی گفت: قرار بود امشب مسعود کیمیایی هم در جمع ما حضور داشته باشد اما ما از او اجازه گرفتیم تا چند دقیقه‌ای از این فیلم را پخش کنیم.

وی در ادامه افزود: امشب جای مسعود کیمیایی خالی است امیدوارم امسال شاهد یکی از آثار خوب او در جشنواره باشیم. همانطور که مشاهده کردید صدای وی روی فیلم «جیب بر خیایان جنوبی» بود. امیدوارم خداوند او را برای سینمای ایران نگه دارد.

معلم همچنین گفت: همه از وسواس سیاوش اسعدی گفتید. من معتقدم دو نوع وسواس داریم. یک وسواس که بیهوده است و دیگری وسواس‌هایی که در تصویر هم می‌بینیم. در این فیلم صدا، نور و تصویر بسیار خوب است.

علی سرتیپی نیز گفت: فیلم جیب بر خیابان جنوبی؛ فیلم بسیار سختی بود و بازیگران در آن خسته شدند اما خوشبختانه نتیجه آن خوب شد.

این تهیه کننده گفت: این فیلم از چهارشنبه اکران می‌شود و خوشحالم از اینکه این گروه با وجود سختی‌های زیاد به سرانجام خوبی رسید.

دادخواه؛ تهیه‌کننده دیگر جیب بر خیابان جنوبی نیز گفت: خوشحالم در کنار علی سرتیپی به عنوان تهیه‌کننده مشترک حضور دارم.

محمود جعفری هم گفت: سیاوش اسعدی در کارش بسیار با وسواس، دقت، عاشقانه و متعهدانه کار می‌کند. او یکی از کسانی است که می‌خواهم عاشقانه با او کار کنم.

در ادامه این مراسم از سیاوش اسعدی(کارگردان)، علی سرتیپی و حسن دادخواه(تهیه‌کنندگان)، علیرضا برازنده(مدیر فیلمبرداری)، سعید احمدی(صدابردار)، نورا هاشمی(بازیگر)، لیلا بلوکات(بازیگر) و محمود جعفری تقدیر شد.

در انتهای مراسم فیلم «جیب بر خیابان جنوبی» و سه دقیقه از فیلم متروپل به کارگردانی مسعود کیمایی به نمایش درآمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز