خبرگزاری کار ایران

با حکم محمدرضا جعفری جلوه،

حمیدرضا دیبائی؛ معاون ارتباطات و امور رسانه‌ای فارابی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۸۷

دیبایی پیش از این مدیر روابط عمومی و امور رسانه‌ای معاونت امور سینمایی به مدت شش سال بوده است.

ایلنا: حمیدرضا دیبائی به عنوان «معاون ارتباطات و امور رسانه‌ای» بنیاد سینمایی فارابی منصوب شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا جعفری جلوه مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی طی حکمی حمیدرضا دیبائی را به عنوان «معاون ارتباطات و امور رسانه‌ای» بنیاد سینمایی فارابی منصوب کرد.

در متن این حکم چنین آمده است:
جناب آقای حمیدرضا دیبائی
نظر به حسن سوابق، ذوق و تجربیات ارزشمندتان در حوزه ارتباطات و رسانه به موجب این ابلاغ شما را به سمت «معاون ارتباطات و امور رسانه‌ای» بنیاد سینمایی فارابی منصوب می‌نمایم.
رجاء واثق دارد با استعانت از درگاه ذات اقدس الهی و در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و بهره‌گیری از تمام توان و ظرفیت مادی و معنوی موجود در بنیاد و با استفاده از سرمایه انسانی متخصص و البته کارآمد در عرصه رسانه‌ها و مطبوعات با ایجاد فضایی اصیل و انگیزه بخش و ارتباطی دوسویه و مؤثر با اهالی رسانه و علاقمندان سینمای ایران در جهت تسری ایفای نقش‌های مؤثر فرهنگی و حرفه‌ای بنیاد و رشد و اعتلای آن مؤفق و مؤید خواهید بود.
همچنین اقتضاء دارد جنابعالی در امور اجرایی بنیاد نیز اینجانب را معاضدت نمائید.

حمیدرضا دیبائی متولد ۱۳۵۷ تهران و فارق التحصیل کار‌شناسی ارشد ادبیات فارسی می‌باشد. وی عضو شورای رسانه‌ای معاونت سینمایی و سمعی و بصری، معاون اجرایی جشنواره‌ها، مجامع و امور بین‌الملل سینمایی، معاون دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فعالیت‌های سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر روابط عمومی و امور رسانه‌ای معاونت امور سینمایی به مدت شش سال بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز