خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا،

گوهر خیر اندیش آخرین وضعیت جسمانی خود را تشریح کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۹۹

مهر‌های کمر گوهر خیر اندیش در هنگام انتقال بوسیله آمبولانس دچار آسیب دیدگی شده است. خیر اندیش از احوالپرسی‌های مردم، رسانه‌ها، عزت الله انتظامی و سید محمد خاتمی تشکر کرد. گوهر خیر اندیش هم اکنون در منزل استراحت می کند

ایلنا: گوهر خیراندیش بازیگر سینمای ایران که چندی پیش در سر فیلم جدید بهروز افخمی دچار حادثه شده بود در حالی حال عمومی خود را رو به بهبود می‌داند که در هنگام انتقال از بیمارستان فرمانیه به دلیل سهل انگاری مسئولان آمبولانس مشکل جدیدی برایش پیش آمد. هر چند گوهر خیر اندیش هم اکنون در منزل استراحت می کند.
گوهر خیراندیش در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این مطلب افزود: در هنگام انتقال از بیمارستان فرمانیه برای سی تی اسکن متأسفانه به دلیل آنکه صندلی برانکارد به جای تنظیم شدن در حالت ۹۰ درجه اشتباه تنظیم شده بود در هنگام حرکت مشکلی برای من پیش آمد ومهره‌های ۵،۶ و ۳ من دچار آسیب دیدگی جدی شد و از آنجا که تحمل درد برایم مشکل بود دوباره به بیمارستان لاله منتقل شدم.
وی همچنین ادامه داد: وضعیت ریه‌ام که خونریزی کرده بود هم اکنون بهتر شده البته باید مداوا همچنان ادامه داشته باشد. یکی از پا‌هایم نیز مجروح شده اما پای راستم خوب است و تلاش دارم که راه رفتن را شروع کنیم.
خیراندیش درباره زمان بازگشت خود به سینما و تئا‌تر گفت: متأسفانه این مشکل جدید باعثشده تا یک مشکلی که از قبل در ناحیه کمرم وجود داشت دوباره عیان شود البته دکتر مسعود فخاری که پیش از این من را مداوا می‌کرد مرا ویزیت کرده و بر روی مشکلات نظارت می‌کند. هم اکنون از ناحیه ترقوه، کتف، و ستون فقرات دچار درد هستم و اگر بتوانم این درد‌ها را تحمل کنم براساس نظر پزشکان شکستگی‌ها تا ۶ هفته طول می‌کشد و تا آن زمان امکان بهبود وجود دارد.
وی ادامه داد: آرام آرام نرمش‌های بدن خود را شروع کردم و با توجه به اینکه پای راستم امکان حرکت دارد قصد دارم حرکت را شروع کنم. همچنین ریه من نیز در حال بهبودی است و امیدوارم روز به روزبهتر شود.
خیراندیش با تشکر از رسانه‌ها و کسانی که نگران حال وی در این مدت بودند افزود: از خانواده خودم، فرزندانم و خواهرم که برای مداوای من و نگهداری از من از شیراز به تهران آمدند بسیار سپاسگذارم. همچنین از دوستان، همکاران و تیم پزشکی که برای بهبودی من تلاش کردم بسیار سپاسگذارم.
وی ادامه داد: باید از عزت الله انتظامی، و سیدمحمد خاتمی که جویای حال من بودند بسیار تشکر کنم هرچند سیدمحمد خاتمی قصد داشتند به عیادت من بیایند اما متأسفانه به دلیل وضعیت فیزیکی و شرایطی که داشتم نتوانستم پذیرای ایشان باشم. از اهالی رسانه، مردم و برنامه هفت نیز که جویای احوال من بودند سپاسگذارم.
.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز