خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان سینمایی:

امروز وضع سینمای کشور بسیار حساس است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۴۸

امروز بسیاری گوش‌ها می‌خواهند درباره سینما بشنوند اما ما باید علاوه بر گفتن درباره سینما کاری کنیم که مردم به سینما نیز بروند. مردم باید سینما رفتن، فیلم دیدن و مستند دیدن را بیاموزند و ما باید به آن‌ها سینما رفتن را بیاموزیم.

ایلنا: حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در مراسم تودیع شفیع آقامحمدیان و معرفی محمد مهدی طباطبائی نژاد به عنوان مدیر جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی گفت: این مرکز آینده سینمای ایران است و بسیاری از سینماگران فردا در این مرکز فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا وی با اشاره به خدمات آقامحمدیان گفت: خدمات ایشان در این مرکز به ودیعه باقی می‌ماند. برای مدیران باتجربه‌ای مانند ایشان این جلسات عادی است و اگر چشم به هم بزنیم چنین جلساتی نیز برای ما برگزار می‌شود.

ایوبی با اشاره به لزوم خدمت به سینمای ایران گفت: باید امروز اگر می‌توانیم کاری انجام دهیم زیرا اگر در این مسندها که فرصتی برای خدمت است کاری انجام ندهیم فردا حسرت می‌خوریم.

وی ادامه داد: آقامحمدیان و مدیران قبلی در دوران سختی کار را برعهده گرفتند و کار کردن در آن دوران آسان نبود. مدیران امروز نیز کار دشواری پیش رو دارند اما امروز موجی از لبخند و امید و رضایت وجود دارد.

رئیس سازمان سینمایی ادامه داد: امروز لبخندها هم کار را دشوار می‌کند و هم اینکه به ما می‌گوید بخش بسیاری همراه ما هستند. بی تردید امروز این آمادگی در بخش‌های مختلف سینمایی و به خصوص مرکز گسترش وجود دارد که کمک کند تا جوانان به آینده سینمای ایران بپیوندند.

وی ادامه داد: کسانی که در این مرکز فیلم ساختند قدردان آقامحمدیان هستند و من همچنین از مستندسازان سپاسگذارم که در این مدت بنده و مرکز را یاری کردند و همینطور طباطبایی نژاد را نیز یاری خواهند کرد.

وی با اشاره به وضعیت سینمای کشور گفت: امروز وضع سینمای کشور بسیار حساس است و بسیاری گوش‌ها می‌خواهند درباره سینما بشنوند اما ما باید علاوه بر گفتن درباره سینما کاری کنیم که مردم به سینما نیز بروند. مردم باید سینما رفتن، فیلم دیدن و مستند دیدن را بیاموزند و ما باید به آن‌ها سینما رفتن را بیاموزیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز