خبرگزاری کار ایران

فیلم و سریال های جدید در راه شبکه نمایش خانگی

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۳۲۰

در چند ماه اخیر ساخت یک سریال برای نمایش خانگی تایید شده است قورباغه! اثر جدید و مشترک هومن سیدی و نوید محمدزاده که معمولا کارهای مشترک موفقی را داشته اند، امیدها را برای تماشای یک سریال موفق افزایش داده است.

توجه داشته باشید که برای دانلود سریال قورباغه به سایتی که در انتها معرفی کرده‌ایم مراجعه کنید . به عنوان دنبال کننده آثار شبکه های خانگی حتما کنجکاو خواهید بود که عنوان های ساخته شده در این رسانه در آینده آیا میتواند بار دیگر رضایت شمارا بدست آورد یا خیر هرچند نباید بگذریم که ساخته های اخیر نتوانستند به آن صورت که باید خود را نشان دهند و به نوعی موجبات انتقادات شدید را از شبکه نمایش خانگی فراهم آورده اند .

حتی کاربرانی که اخبار جدید ترین ساخته هارا دنبال می کنند هنوز نیامده شروع به انتقاد کرده اند چرا که در بین عوامل عناوین جدید اکثرا به نوعی بی تجربگی و آزمون و خطارا به چشم می بینند و باور دارند که برخی عوامل فقط میخواهند یک اثری از خود خلق کنند و بروند و کسی به فکر داستان قوی و بالا بردن کیفیت ساخته اش نیست .مخاطبین این رسانه منتظر سریال هایی نظیر قلب یخی و شهرزاد که با سال ها قبل از این رسانه پخش شدند می باشند .این ساخته ها در دوران پخش خود در نهایت به عنوان پرفروش ترین ها شناخته شدند و توانستند نظر مثبت خیل علاقه مندان به سریال های ملی را به خود جلب کنند اما هرچه به زمان حال نزدیک تر شدیم آثار به مراتب ضعیف تر می شد و موجب انتقادات شدید از جانب اکثر رسانه ها نیز شد. در چند ماه اخیر ساخت یک سریال برای نمایش خانگی تایید شده است قورباغه!

اثر جدید و مشترک هومن سیدی و نوید محمدزاده که معمولا کارهای مشترک موفقی را داشته اند . با منتشر شدن اخبار مربوط به مجموعه و قطعی شدن حضور نام ها در آن خیلی ها نیم امیدی به آن پیدا کرده اند و منتظر یک ساخته موفق هستند . این سریال قرار است از ابتدای سال جدید پخش شود هرچند گمانه زنی از آن است که قبل از سال نو به پخش در آید که هنوز چیزی مشخص نیست . بعد از منتشر شدن پیش نمایش این سریال شدیدا انتظارات از آن بالا رفت و حال خیلی ها منتظر شروع یک عنوان با کیفیت هستند.

فیلم و سریال های جدید در راه شبکه نمایش خانگی

کم رنگ اما تاثیر گذار!

هر چه به پایان سریال مانکن نزدیک می شدیم خیلی از مخاطبین عنوان داشتند که دانلود سریال دل جایگزین مناسبی برای آن خواهد بود. عاشقانه ی جدید منوچهر هادی که ابتدا قرار بود نقش اصلی اش را محمد رضا گلزار بازی کند و به دلیل وقفه طولانی در ساخت آن و تداخل با برنامه های این بازیگر محبوب، اعلام عدم آمادگی وی را به همراه داشت و عوامل این سریال نیز احساس تاسف کردند که این مشکل پیش آمده است . همه ما حضور یک بازیگر محبوب در یک سریال را میتوانیم به عنوان یکی از عوامل موفقیت آن در نظر بگیریم وقتی تا اخرین لحظه قرار بود که گلزار بازیگر این مجموعه باشد و به یک باره اخباری مبنی بر عدم حضور وی موجب آزرده خاطری مخاطبین زیادی شد و شاید خیلی به همین خاطر استقبال گرمی از این سریال تا الان نداشته اند . این عنوان تا به الان 9 قسمت از آن به پخش شبکه نمایش خانگی در آمده است و آرام آرام دارد خودش را معرفی میکند چرا که احتمالا پخش نیمه اول آن تداخل کاملی با سریال مانکن که این روزها بیشترین دنبال کننده را دارد  داراست و شاید همین عامل موجب شده که هنوز تعداد اکثر این ساخته جدید را ترجیح ندهند . هرچند که پیش بینی می شود که به محضه پایان مانکن دل جایگزین آن شود و دنبال کننده ی حتی بیشتری داشته باشد.

فیلم و سریال های جدید در راه شبکه نمایش خانگی

بی رقیب مثل مطرب

هفته های آخر اکران مطرب را شاهد هستیم و این شاهکار کمدی کماکان با اختلاف نسبت به رقبای جدید و قدیم کماکان به عنوان صدرنشین فروش هفتگی سینما میتازد و دیگر شاید غیر ممکن است که ساخته ای به آن برسد و این عنوان توانسته پرفروش ترین ساخته سینما ایران باشد و بسیاری از مخاطبین را غافلگیر کرده است. یکی از کلماتی که این روز ها در اینترنت زیاد سرچ میشود ترکیب دانلود فیلم مطرب است که بزودی میتوانید از سایت لیان مووی اقدام به دانلود آن کنید .

شاید خیلی از علاقه مندان به سینمایی های ایرانی به خصوص کمدی حتی در خوشبینانه ترین حالت گمان نمیکردند که این ساخته مصطفی کیایی بتواند این گونه موفقیت را از آن خود کند و آن را تا آخرین لحظات حفظ کند. طبق اخبار و شایعه های اخیر قرار است تا اواخر اسفند ماه شاهد پخش این شاهکار در رسانه نمایش خانگی باشیم و احتمالا باید باز هم منتظر جابه جایی رکورد ها بود . مطرب را باید به عنوان پرچم دار کمدی ایران شناخت هرچند که ممکن است در آینده ساخته ای رکورد آن را بزند اما در حال حاظر به عنوان یک اثر کاملا موفق از آن یاد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز