خبرگزاری کار ایران

دانلود قانونی فیلم تگزاس 2 با کیفیت بلوری از سایت کول دانلود

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۶۰۳

بعد از فروش خیره‌کننده‌ای که قسمت اول تگزاس داشت، دست‌اندرکاران فیلم بر آن شدند تا تگزاس 2 را نیز روانه بازار کنند.

به گزارش ایلنا، در گذشته در بین فیلم‌های ایرانی یک کلیشه قدیمی وجود داشت که سری دوم فیلم‌ها یا سریال‌ها به قوت قسمت 1 آن نبود و حداقل از نظر سناریو با افت شدید و غیرقابل انکار روبرو می‌شد. ولی در این بین تگزاس آنقدر جذاب و تماشایی بود که از پس این چالش برآمد. تگزاس 2 نه تنها توانست که موفقیت تگزاس 1 را تکرار کند بلکه با فروش در نهایت 25 میلیارد تومانی تقریبا دوبرابر فروش تگزاس 1 را به ثبت رسانید.

دریافت قانونی و حلال این فیم از سایت کول دانلود: دانلود فیلم تگزاس 2

این فیلم همچنین توانست در سال جاری عناوین پرفروش‌ترین فیلم کمدی سال و همچنین سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران (پس از هزارپا و متری شیش و نیم) را از آن خود کند.

تگزاس 2 در دی ماه 1396 و با حضور هنرپیشه‌هایی همچون مهدی هاشمی، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی، گابریلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی، امید روحانی، آدریانو تولوزا، سهیل قنادان، تی آگو متوس و نادر سلیمانی  برعکس تگزاس 1 که در برزیل فیلمبرداری شد، در ایران استارت خورد. سپس با توقیف ناگهانی فیلم رحمان 1400 از تاریخ 28 فروردین 98 در سینماهای کشور اکران شد.

جنجال‌های فیلم تگزاس 2 ولی به همین جا خلاصه نشد و تیر ماه سال 98 بود که در پی پخش یک ورژن غیرقانونی از آن به بازار قاچاق راه یافت. پس از آن بود که مالکین این فیلم با اخذ مجوز سریع‌السیر روند آماده‌سازی فیلم را برای توزیع در شبکه نمایش خانگی مهیا کردند و سرانجام این اتفاق در 27 شهریور 98 اتفاق افتاد.

گفتنی‌ها درباره این فیلم کافیست و بهتر است که کمی هم به داستان آن بپردازیم:

پس از ماجراهای قسمت اول تگزاس، ساسان (سام درخشانی) به همراه بهرام (پژمان جمشیدی) و آلیس (گابریلا پتری) به ایران برمی‌گردند. پدر بهرام آقا بابک (مهدی هاشمی) و مادر ساسان سوری جون (ژاله صامتی) به دنبال آنها می‌آیند، اما ساسان نمی‌داند که آن دو زن و شوهر هستند. اما با یک اشتباه جدید چمدان دلارهای بهرام که در چمدان جاساز کرده، جا به جا می‌شود، آدم‌های کارلوس به سراغ آنها می‌آیند و ساسان و بهرام دوباره وارد ماجرای جدیدی می‌شوند…

دریافت قانونی و حلال این فیم از سایت کول دانلود: دانلود فیلم تگزاس 2

*لازم به ذکر است که هزینه خرید و وجه پرداختی شما برای این فیلم، مستقیما به حساب مالک و صاحب اثر و شرکتی که حق پخش این اثر را خریداری کرده است، واریز می‌شود.

در ضمن با توجه به صحبت‌هایی که کارگردان و تهیه‌کننده این مجموعه داشته‌اند قسمت 3 این فیلم سینمایی نیز ساخته می‌شود که شما می‌توانید برای دانلود فیلم تگزاس 3 نیز به سایت کول دانلود مراجعه نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز