خبرگزاری کار ایران

استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد:

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های آبرسانی روستاهای پایین دست سد پیشین

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۷۸۳

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به منظور ‌احداث تصفیه‌خانه شبکه آبرسانی ۲۱۶روستای پایین دست سد پیشین ۲۰۰ میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور اختصاص داده شده است.

به گزارش ایلنا احمد علی موهبتی به همراه مدیرعامل آب و فاضلاب استان و دکتر محمدرضا واعظ‌ مهدوی رئیس بنیاد هاسب با حضور در سازمان برنامه ‌‌و بودجه کشور با  معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی این سازمان دیدار کرد و در رابطه با بررسی طرح‌های آبرسانی سیستان و‌بلوچستان گفت و گو کردند.

موهبتی لزوم توجه ویژه به توسعه زیرساخت‌های استان و برطرف کردن نیاز آبی مردم را جز اولین حقوق آنها برشمرد و بر آن تاکید کرد.

استاندار با بیان اهمیت و ضرورت بهره‌مندی ۲۱۶ روستای پایین دست سد پیشین و  ۲۲۰  روستای پایین دست سد زیردان، خواستار اختصاص اعتبار مورد نیاز برای اجرای تصفیه‌خانه و شبکه آبرسانی به این روستاها شد.

در ادامه این جلسه قاسمی مدیرعامل شرکت آب و‌ فاضلاب استان نیز گزارش کاملی از وضعیت آب استان و کمبودهای موجود در حوزه آبرسانی ارائه و درخواست شد با اختصاص بودجه لازم جهت طرح های موجود و بهره برداری از آنها مشکلات مردم استان به حداقل برسد.

حمیدرضا عدل معاون سازمان برنامه و بودجه کشور با اصلاحیه ماده ۵۶ قانون بودجه به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان جهت آبرسانی به مجتمع روستاهای پایین دست سد پیشین و شهر نگور موافقت کرد‌.

گفتنی است در پایان این جلسه نیز مقرر شد پروژه‌های آبخوان‌ داری، نگهداری منابع آب و هوتک‌ها و مانند آنها با مشارکت ۵۰ درصدی خیرین فعال در استان انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز