خبرگزاری کار ایران

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان:

بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی نگران ایجاد وقفه بیمه ای در اسفندماه نباشند

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۸۳۷

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، از تمدید مهلت پرداخت حق بیمه اسفند‌ماه 98 خبر داد.

امان ا... شاقوزائی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام خبر تمدید مهلت پرداخت حق بیمه اسفند‌ماه 98 ، اظهار داشت: بیمه شدگانی که در اسفندماه سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان پرداخت حق بیمه خود را نداشته‌اند، می‌توانند تا پایان اردیبهشت ماه نسبت به پرداخت حق بیمه و تمدید آن اقدام کنند.

 وی افزود: مهلت دو ماهه‌ در نظر گرفته شده در راستای حمایت از آن دسته بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی در مقابل شیوع ویروس کرونا است که در اسفندماه نتوانستند حق بیمه خود را بپردازند و دچار وقفه بیمه‌ای شده‌اند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان افزود: این افراد تا پایان اردیبهشت‌ماه فرصت دارند نسبت به پرداخت حق بیمه اسفندماه خود با همان نرخ‌های سال گذشته اقدام کنند و در صورت واریز، وقفه‌ای در سوابق بیمه‌ای آنها به‌وجود نخواهد آمد.

شاقوزائی با اشاره به اقدامات موثر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در راستای حمایت از اعضای خود در مقابل شیوع ویروس کرونا، گفت: تشکیل کمپین روستای بدون کرونا برای حمایت از بیمه شدگان و خانواده های آنان در صورت ابتلای قطعی به  بیماری کووید-19، از طریق ارسال عدد 5 به سامانه 300027 ، تمدید سه‌ماهه قرارداد کارگزاری‌های صندوق، ارسال محتوای آموزشی از طریق پیامک و شبکه‌های اجتماعی، توزیع مواد ضدعفونی کننده و لوازم پیشگیری از شیوع ویروس از جمله اقدامات مهمی بوده که انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای اجرای دستورالعمل‌های فاصله‌گذاری در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین کاهش هزینه ها، اتلاف وقت و انرژی، تمامی فرایندهای تمدید بیمه‌ای شامل دریافت شناسه تمدید، پرداخت حق بیمه و دریافت سوابق و کارنامه بیمه ای، بدون نیاز به مراجعه حضوری به کارگزاری ها و بانک‌ها با مراجعه به وب‌سایت رسمی صندوق به نشانی  WWW.ROOSTAA.IRقابل انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز