خبرگزاری کار ایران

شاقوزایی خبر داد:

تشکیل کمپین«روستای بدون کرونا» در راستای‌حمایت از بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۶۲۸

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر سیستان و بلوچستان با اعلام خبر تشکیل کمپین روستای بدون کرونا، اظهار داشت: صندوق بیمه اجتماعی تلاش دارد با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، ارائه برخی خدمات از طریق اینترنت و حمایت از جامعه هدف بتواند در کاهش و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا تاثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شاقوزایی با اعلام خبر تشکیل کمپین روستای بدون کرونا، اظهار داشت: صندوق بیمه اجتماعی تلاش دارد با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، ارائه برخی خدمات از طریق اینترنت و حمایت از جامعه هدف بتواند با کاهش مراجعات حضوری و تردد مردم در کاهش و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا تاثیرگذار باشد.

شاقوزایی افزود: کمپین روستای بدون کرونا در راستای حمایت از بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تشکیل شده و در قالب این طرح  کانال ارتباطی ویژه‌ای برای اعضای صندوق در قالب کمپین پیش‌بینی شده تا بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیرانی که به صورت قطعی درگیر این بیماری بوده یا متاسفانه یکی از اعضای خود را از دست داده‌اند، با ارسال عدد 5 به شماره 300027، اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: با شروع بحران و شیوع بیماری کرونا، حمایت از خانواده بزرگ صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با پیش‌بینی اقدامات پیشگیرانه و آگاهی‌بخشی در دستور کار صندوق قرار گرفته است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان با اشاره به مساعدت و توجه ویژه علی شیرکانی مدیرعامل محترم صندوق در خصوص تلاش مجموعه مدیران برای حفظ سلامت کارکنان، کارگزاران، بیمه شدگان و مراجعه کنندگان، گفت: در حال حاضر با توجه به تداوم وضعیت و گسترش بیماری در همه استان‌ها با موافقت مدیرعامل محترم صندوق و مساعدت ایشان، در راستای حمایت از بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران کمپین «روستای بدون کرونا» در ستاد طراحی شده است.

وی ادامه داد: در این طرح بسته‌های حمایتی اعم از قرارگرفتن در اولویت دریافت تسهیلات کم‌بهره برای مستمری بگیران (بدون نیاز به مراجعه به بانک و بدون نیاز به ضامن) و همچنین تهیه بسته های حمایتی برای خانواده بیمه شدگان در نظر گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز