خبرگزاری کار ایران

بلاتکلیفی شهروندان زاهدانی و بی‌تدبیری راه و شهرسازی در ثبت نام طرح ملی مسکن/ مردم: عطای مسکن را به لقایش بخشیدیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۸۶۴

در دومین روز از اعلام نتایح اقدام طرح ملی مسکن، بلاتکلیفی شهروندان زاهدانی و بی‌تدبیری راه و شهرسازی در ثبت نام طرح ملی مسکن آشکارترین ترین بی مسئولیتی است که به چشم می خورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از مدت ها مردم با طرح اقدام ملی مسکن امید به داشتن سرپناهی برای خود پیدا کرده اند، اما از آنجایی همیشه در طرح های چنینی اشکال و چالش به فراوانی یافت می شود ، صف های طویل ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن و بی تدبیری مسئولان برای این ماجرا دور از انتظار نبود.

زمستان گذشته بود که مردم برای ثبت نام این طرح اقدام کردند، اشکالات اولیه آن و عدم اطلاع رسانی کامل برای ثبت نام در این طرح از یکسو و بی اطلاعی مسئولان مسکن و شهرسازی از اولین روز اعلام نتایج مرحله اول و بلاتکلیفی مردم و صف های طولانی در راه و شهرسازی از سوی دیگر سبب گلایه مردم شده است .

در نخستین روز از اعلام نتایج دوره اول ثبت نام طرح ملی مسکن ، برخی از افرادی که در سایت بر اساس حروف الفبا نوبت ارائه مدارک داشته اند به اداره کل راه و شهرسازی مراجعه کرده و با بی اطلاعی مسئولان مواجه شده و زمان ثبت نامشان به امروز موکول شده است.

انبوه جمعیت و ازدحام برای ثبت نام در این طرح به اندازه‌ای بالا بوده که بسیاری از ثبت‌نام کنندگان پشیمان شده و از ثبت نام پشیمان شدند.

یکی از شهروندان می گوید: یک اتاق کوچک را برای ثبت نام و تحویل مدارک در نظر گرفته‌اند و یک ملت را پشت در نگه داشته‌اند ، نمی دانم تکریم ارباب رجوع دقیقا کجا معنا می شود. مسئولان حتی به خود زحمت نمی‌دهند که  به وظایفشان عمل کنند تا این ازدحام جمعیت اتفاق نیافتد. 

او می گوید: در ازدحام جمعیت کم مانده بود خفه شوم، عطای این طرح را به لقایش بخشیدیم.

گویا مسئول روابط عمومی مسکن و شهرسازی هم از این جریان اطلاعات کافی نداشته و این وضعیت در ظاهر و باطن بی مسئولیتی و بی تدبیری مسئولان  را می رساند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز