خبرگزاری کار ایران

تخلیه 6 روستا در شهرستان کنارک/ تداوم امداد رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۵۵۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت : در پی بارندگی‌ها و وقوع سیل در استان، 6 روستا در شهرستان کنارک تخلیه شده و تیم‌های عملیاتی و امدادی جمعیت هلال احمر در حال امدادرسانی به آسیب دیدگان هستند.

رسول راشکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: با توجه به شدت بارندگی در شهرستان کنارک و احتمال تخریب منازل در برخی از روستا ، بنا بر تصمیم مدیریت بحران تعداد ۶ روستا در معرض خطر ، تخلیه و ۲۴۵ خانوار ساکن در این مناطق جهت اسکان اضطراری به مدرسه از پیش تعیین شده و همچنین منازل اقوام انتقال یافتند.

وی افزود:  نجات و انتقال خانم باردار در شهرستان کنارک روستای وشنام، نجات 8 نفر سرنشین خودرو پیکان وانت در مسیر جکیگور شهرستان سرباز، نجات و انتقال مادر باردار در شهرستان نیکشهر روستای مخت، نجات 2 نفر در مسیر طغیان رودخانه شهرستان سرباز روستای کشاری از جمله اقدامات انجام شده توسط نجاتگران هلال احمر از روز گذشته تاکنون است.

راشکی در ادامه گفت: تخریب یک باب منزل در شهرستان زاهدان و ارائه خدمات امدادی به خانواده  مصدوم، راه‌اندازی سه کمپ اسکان اضطراری در شهرستان های کنارک – فنوج-قصرقند، تخریب یک باب منزل در شهرستان میرجاوه و انجام خدمات امدادی به خانواده مصدوم، تخریب یک منزل مسکونی در شهرستان دلگان و ارائه خدات امدادی به خانواده مصدوم، نجات 7 نفر در دو خودرو در روستای گزگز شهرستان دلگان هم از دیگر اقدامات این جمعیت است.

وی در ادامه گفت:  126 تیم جمعیت هلال احمر در حال آماده باش کامل بوده و به محض اطلاع به مناطق آسیب دیده اعزام خواهند شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز