خبرگزاری کار ایران

راشکی تشریح کرد:

عملیات ۱۸ ساعته جستجوی کوهنورد کرمانشاهی در ارتفاعات تفتان سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۷۶۳

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان جزئیات عملیات ۱۸ ساعته جستجوی کوهنورد کرمانشاهی در ارتفاعات تفتان سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

رسول راشکی در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: حوالی ساعت 18 روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه گم شدن کوهنورد کرمانشاهی از سوی همراه وی به تیم امداد و نجات هلال احمر خاش گزارش شده که از همان لحظات اولیه دو تیم 5 نفره امداد کوهستان از پایگاه امداد و نجات تفتان برای نجات این فرد جستجو را  آغاز کردند .

با توجه به شرایط برف و کولاک و سرما و یخبندان شدید تفتان عملیات جستجو و امداد و نجات به سختی انجام گرفت.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پس از ۱۸ ساعت تلاش نجاتگران پایگاه امداد و نجات کوهستانی تفتان متاسفانه جسد این کوهنورد کرمانشاهی که بدلیل سقوط از ارتفاع جان باخته بود پیدا شد.

وی افزود: این کوهنورد کرمانشاهی به دلیل عدم آشنایی از مسیر اصلی منحرف شده و دچار سانحه شده است.

راشکی گفت : پیکر این کوهنورد به همراه همنورد وی که یک خانم است توسط امدادگران به پایین کوه انتقال و تحویل نیروهای اورژانس شدند.

وی همچنین افزود : این عملیات ۱۸ ساعته با همکاری مدیریت بحران استان ، نیروهای اورژانس و امداد هوایی جمعیت هلال احمر انجام گرفت .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز