خبرگزاری کار ایران

نماینه ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

سیلی موشکی سپاه تنها آغاز راه انتقام است

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۶۹۵

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: طی روزهای اخیر توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک سیلی به دشمن زده شد اما این آغاز راه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: شهید قاسم سلیمانی شهید باعظمتی بود که با اخلاص خود در دل همگان جای گرفت.

وی بیان‌کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سربازی گوش به فرمان ولایت، فردی آماده به خدمت، دارای ایثار، از خود گذشتگی، شجاعت و دشمن شناس بود.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با اشاره به این مطلب که بهترین مرگ شهادت است، از مردم‌ ایران و عراق برای حضور با شکوه در استقبال و بدرقه پیکر شهدا به خصوص شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تشکر کرد.

آیت الله محامی خاطر نشان کرد: علی‌رغم تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه در بین مردم ایران و سایر کشور ها، با کمک خداوند و هوشیاری مردم، این توطئه ها از بین رفته و به نتیجه نرسیده است.

وی تصریح کرد: آنچه که مهم می باشد این ‌نکته است که زندگی شهید سرافراز درس گرفته و راهش را ادامه دهیم و در جهت تحقق اهداف شهید گام برداریم.

وی اضافه کرد: لازم ‌است تا همه ما از اخلاق، سرباز ولایت بودن، ایثار و فداکاری و دین داری شهید حاج قاسم سلیمانی درس بگیریم و تلاش شبانه روزی داشته باشیم تا جای خالی او را پر کنیم و نگذاریم رهبر معظم انقلاب اسلامی جای خالی او را احساس کند.

وی تاکید کرد: لازم است انتقام سخت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گرفته شود، طی روزهای اخیر توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک سیلی به دشمن زده شد اما این آغاز راه است.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی منتظر انتقام سخت،  تحقق راه و اهداف شهید حاج قاسم سلیمانی، بیرون شدن دولت های استکباری با محوریت آمریکا از کشورهای منطقه و ... هستند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: باید شهدا خصوصا شهید حاج قاسم سلیمانی و راه مقاومت  را به نسل جوان و نسل آینده بشناسانیم تا جوانان ‌ما از آنها درس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز