خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

افزایش 28 درصدی جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۸۳۸

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از افزایش 28 درصدی جابجایی مسافر در این استان خبر داد.

باقری در گفت‌وگو با ایلنا ضمن بیان این مطلب گفت: سه‌میلیون و 541 هزار و 784 نفر مسافر با 387 هزار و 60 هزار سفر در هشت ماهه امسال در این استان با وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای و خودروهای سواری کرایه برون شهری جابجا شدند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل  28 درصد افزایش داشته است.

وی‌افزود: در حال حاضر با تعداد4 پایانه مسافری فعال، سه هزار و 321 راننده مسافری فعال، یک هزار و 100دستگاه ناوگان اتوبوسی، یک هزار و 20 دستگاه ناوگان مینی بوسی و 691 دستگاه ناوگان سواری فعال در سیستان و بلوچستان خدمات ارائه می‌شود.

وی تاکید کرد: برای انجام سفرهای خود تا حد امکان نسبت به تهیه بلیط اتوبوس از طریق وب سایت‌های معتبر اینترنتی و یا مراجعه به دفاتر شرکت های مسافری اقدام کنید.

باقری همچنین گفت: مسافران در صورت وجود هرگونه انتقاد، پیشنهاد یا شکایت از شرکت های مسافربری، رانندگان و نحوه ارائه خدمات در طول سفر از طریق مراجعه حضوری به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان های استان و یا ارسال پیامک به شماره 3000141 و یا تماس با سامانه 141،  مراتب را به این اداره کل منعکس کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز