خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

سرویس مدارس روستایی مشمول سهمیه ویژه بنزین/ عدم افزایش هزینه سرویس‌مدارس روستایی در سیستان و بلوچستان/ هیچ دانش‌آموزی ترک تحصیل نکرده است

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۵۱۰

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه هیچ دانش آموزی به دلیل گران شدن هزینه‌های جابجایی ترک تحصیل نکرده است، گفت: سرویس مدارس روستایی مشمول سهمیه ویژه بنزین هستند.

حمیدرضا رخشانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت : سرویس های مدارس دانش آموزی که در طرح «روستا مرکزی» با آموزش و پرورش قرارداد دارند، تحت نظر وزارت آموزش و پرورش و دولت هستند و برای این سرویس ها سهمیه بنزین ویژه در نظر گرفته شده است.

وی ضمن اظهار بی اطلاعی از میزان دقیق این سهمیه اذعان داشت: دانش آموزانی که به صورت شخصی جابجا می شوند و سرویس خصوصی دارند از این قانون مستثنی هستند و سرویس آنها مشمول سهمیه ویژه بنزین نمی شود.

رخشانی افزود: قانون سهمیه ویژه بنزین تنها سرویس‌های مورد قرار داد در طرح روستا مرکزی را شامل می‌شود و سرویس‌های مدارس شهری باید از طریق سامانه ثبت نام کنند.

این مسئول اذعان داشت: در طرح روستا دانش‌آموزان چند روستا از یک سرویس برای رفتن به مدرسه استفاده می‌کنند و این سرویس می تواند از سهمیه ویژه بنزین استفاده کند.

وی در ادامه گفت: تاکنون موردی از دانش آموزان به دلیل نداشتن سرویس و یا گران‌شدن هزینه‌های جابجایی، ترک تحصیل نکرده‌اند.

عدم افزایش هزینه سرویس مدارس در شهریری

دهیار روستای شهریری از توابع شهرستان نیکشهر نیز در این باره گفت: دانش آموزان روستای شهریری برای رفتن به مدرسه مانند قبل از مینی بوس استفاده می کنند‌ و هر نفر ماهانه مبلغ 30 هزار تومان پرداخت می کنند.

مصدق افزود: تابحال دانش آموزی در روستای شهریری به دلیل نداشتن سرویس ترک تحصیل نکرده است.

وی در پایان گفت: درصدی از هزینه سرویس دانش آموزان روستا را آموزش و پرورش پرداخت می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز