خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

پهلوگیری همزمان 2 کشتی در بندر چابهار

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۳۱۶

نماینده استاندار سیستان و بلوچستان و مدیر اجرایی ستاد امور واردات کالاهای اساسی از طریق بندر چابهار، گفت: برای اولین بار دو کشتی بصورت همزمان در بندر چابهار پهلو گرفته اند.

مبین علی میر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: برای اولین بار دو کشتی بصورت همزمان در بندر چابهار در نوبت پهلوگیری و تخلیه هستند.

وی افزود:  طی یک ماه گذشته 6 کشتی وارد بندر چابهار شده اند که نسبت به زمان مشابه در سال قبل رشد داشته است.

وی خاطر نشان کرد: بیش از ۱۲هزار کامیون بار ،جهت تخلیه از کشتی و انتقال به انبارهای طریق القدسِ چابهار و سطح شهر بکارگیری شده اند.

وی افزود: طی یک ماه گذشته 260 هزارتن کالا  از کشتی ها تخلیه شده که عمده کالاهای تخلیه شده جو، ذرت دامی ،برنج و شکر بوده است.

میر عنوان کرد: 2هزار و 850 تریلی حمل جو از انبارهای بندر چابهار به  استان های خراسان رضوی ،خراسان جنوبی،  خراسان شمالی، یزد،کرمان، فارس و سایر استان ها  انجام شده است.

 مدیر اجرایی ستاد امور واردات کالاهای اساسی از طریق بندر چابهار، عنوان کرد: از مجموع شکر های تخلیه شده 10 تن به کارخانه قند تربیت حیدریه و  10تن به کارخانه قند شیروان ارسال شده است.

وی در ادامه گفت: بنابر تصمیمات اتخاذ شده در ستاد توسعه راهبردی بندر شهید بهشتی چابهار 30 درصد کالاهای اساسی باید در شهر چابهار تخلیه شوند که این خود سبب رونق کسب و کار و توسعه شهر چابهار است.

وی خاطر نشان کرد: با تلاش های شبانه روزی استاندار سیستان و بلوچستان در پایتخت و پیگیری های ستاد در استان، پیش‌بینی می شود ظرفیت ورود کالا بندر چابهار افزایش چشمگیری داشته است.

وی در پایان ضمن دعوت از بخش خصوصی و صاحبان سرمایه جهت مشارکت در  سوله سازی و ساخت انبار ، اذعان داشت:‌ ما  آمادگی این را داریم که زمین و تسهیلات در اختیار سرمایه گذاران قرار دهیم تا ساخت این سوله ها و انبار ها هرچه سریعتر انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز