خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

رانندگان و مالکان وانت بارهای سیستان و بلوچستان نسبت به دریافت کارت هوشمند اقدام کنند

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۳۶۵

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: رانندگان و مالکان وانت بار های بین شهری استان باید برای دریافت کارت هوشمند به مراجع ذیصلاح مراجعه کنند.

محمد یاسین احمدیان در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: به زودی سیستم تحت وب صدور بارنامه الکترونیکی وانت بارها با توجه به تکالیف مقرر در قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به منظور تسهیل فرآیند صدور بارنامه برای وانت بارها و حذف واسطه ها در نحوه فعالیت این نوع ناوگان، در جاده های برون شهری راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه پس از آغاز به کار سیستم تحت وب صدور بارنامه الکترونیکی وانت بارها، از فعالیت و تردد ناوگان فاقد بارنامه در جاده های بین شهری جلوگیری خواهد شد، افزود: بعد از راه اندازی این سیستم ارائه هرگونه خدمات مرتبط با پیمایش برای این دسته از ناوگان، منوط به ارائه اسناد حمل معتبر خواهد بود.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: صدور بارنامه الکترونیکی تغییر و تحول بزرگی در حوزه حمل ‌و نقل جاده‌ای کالا محسوب می شود و انتظار می رود با همکاری سایر دستگاه ها این طرح مهم به بهترین نحو و با بروز کمترین مشکل اجرایی شود.

 لازم به ذکر است در حال حاضر خدمات صدور کارت هوشمند در انجمن صنفی رانندگان باری زاهدان، انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل کالای شهرستان های خاش و چابهار، انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل مسافری ایرانشهر و ادارت راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های زابل و سراوان انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز