خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

امدادرسانی به ۳۵۴ حادثه دیده در بارندگی‌های اخیر در جنوب استان سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۲۲۶

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر بارندگی‌های شدید ۴ تا ۱۳ مهر ماه در جنوب سیستان و بلوچستان رودخانه های محلی این استان طغیان، برخی راه‌های ارتباطی مسدود و منازل شماری از مردم دچار آبگرفتگی شدند.

راشکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت : ۲۷ روستای سیستان و بلوچستان پس از بارندگی های اخیر در شهرستانهای کنارک، نیکشهر، مهرستان، فنوج ، سراوان، خاش، سیب و سوران و سرباز گرفتار سیلاب شدند.

نیروهای امدادی هلال احمر با آماده باش کامل در زمان بروز بارندگی و سیلاب، امداد رسانی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان را در دستور کار قرار دادند به طوریکه در این مدت ۴۳ تخته چادر جهت اسکان آسیب دیدگان نصب شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان توزیع  ۱۵۱  تخته پتو، ۶۱  تخته موکت، ۴۲  کیلوگرم نایلون، و مقادیر قابل توجه ای برنج و حبوبات،قند ، شکر ، چای ،  کنسروجات، نان ، کلمن آب و فانوس را از دیگر اقدامات نیروهای هلال احمر به سیل زدگان استان برشمرد.

راشکی همچنین  گفت: نیروهای امدادی هلال احمر در این مدت به ۳۵۴  نفر آسیب دیده امداد رسانی کردند.

راشکی با بیان اینکه بیشترین خسارت وارده در این مدت در شهرستان مهرستان با ۱۳ روستا گزارش شده است، افزود: ۳۰ تیم  عملیاتی متشکل از ۱۰۶ نجاتگر و ۳۰ پرسنل کادر در این حوادث به آسیب دیدگان امدادرسانی کردند.

وی رها سازی ۱ خودرو در کنارک و نجات ۴ سرنشین آن را از دیگر اقدامات هلال احمر در سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان ذکر کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به شدت بارندگی و طغیان رودخانه های محلی خدمات رسانی به سیل زدگان این استان همچنان ادامه دارد و کلیه نیروهای امدادی در آماده باش کامل هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز