خبرگزاری کار ایران

شهنوازی مطرح کرد:

تداوم بارندگی در سیستان و بلوچستان/ امدادرسانی نیروهای هلال احمر در مناطق درگیر سیلاب

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۲۸۵

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی ها تا روز یکشنبه در استان ادامه دارد و نیروهای هلال احمر در حال امداد رسانی به ساکنین مناطق گرفتار در سیلاب هستند.

عبدالرحمن شهنوازی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مشکل خاصی در استان در خصوص سیلاب وجود ندارد و باران ها به صورت مقطعی است.

وی ادامه داد: در جنوب استان دو  مسیر فنوج _کتیج _ رمشک و محور جلگه _چاه اسحاق مسدود است و بقیه مسیرها باز است و مشکلی در رفت و آمد نداریم.

وی اظهار داشت : این سامانه از چهار روز قبل وارد استان شده و تا روز یکشنبه ادامه دارد. 

مدیرکل ستاد مدیریت بحران بیان کرد: جلسه مدیریت بحران استان تشکیل شده و به تمام فرمانداران، بخشداران و دهیاران هشدار های لازم ابلاغ شد و به مردم نیز اطلاع رسانی شده است.

شهنوازی از مردم خواست در مسیر رودخانه ها و نقاط مرتفع  قرار نگیرند .

وی در ادامه گفت: در ارتباط با بازگشایی مسیر ها دستگاه های ما آماده هستند و به محض فروکش کردن آب دست به کار خواهند شد.

شهنوازی افزود: در شهرستان های سرباز ، سراوان، فنوج ،سیب سوران هلال احمر ۴۳ نفر را نجات دادند و ۲۲تخته چادر، ۳۱ تخته موکت و ۹۷ تخته پتو و ۴۷ بسته غذایی بین آسیب دیدگان توزیع کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز