خبرگزاری کار ایران

استاندار سیستان و بلوچستان :

نواقص طرح کدینگ کارت‌های سوخت در حال بررسی است

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۵۷۷

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نواقص طرح کدینگ کارت‌های سوخت در حال بررسی است گفت: جهت رفاه حال شهروندان پیشنهادهایی از جمله فراهم شدن زمینه ذخیره سوخت ماهیانه خودروها را در دست پیگیری داریم که قطعا از ایجاد صف‌های طویل در روزهای آخر هر ماه در جایگاه های سوخت پیشگیری و رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت.

به‌ گزارش خبرنگار ایلنا استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه کمیسیون برنامه ریزی و مبارزه با قاچاق کالا افزود: طرح کدینگ کارت سوخت ها اگر چه مورد نارضایتی برخی از افراد شده اما از اینکه مانند سابق بدون نظم و برنامه ریزی سوخت ارائه می شد و زمینه برای سودجویان فراهم بود، شرایط فعلی بهتر است.

موهبتی با تاکید بر اینکه این طرح نواقصی نیز دارد که در حال برطرف کردن آن ها هستیم إظهار داشت: پیشنهادات خوبی از جمله فراهم شدن زمینه ذخیره سوخت ماهیانه خودروها در دست پیگیری است که قطعا از ایجاد صف‌های طویل در روزهای آخر هر ماه در جایگاه های سوخت پیشگیری می کند.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی و مبارزه با قاچاق سوخت استان نیز در این جلسه بیان کرد: یکی از اولویت‌های ما در استان سیستان و بلوچستان مبارزه با قاچاق سوخت است و به همین منظور در 6 ماه نخست امسال، 34 درصد رشد کشفیات نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته‌ایم و بالغ بر 18 باند سازمان یافته قاچاق شناسایی و منهدم شده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز