خبرگزاری کار ایران

خبر خوش برای زاهدانی‌ها؛

اولین جایگاه سی ان جی در زاهدان افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۳۳۷

مدیر پخش فرآورده های نفتی زاهدان از افتتاح اولین جایگاه سوخت CNG (سی ان جی)در زاهدان در آینده نزدیک خبر داد.

غلام محمد احمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: جایگاه سی ان جی واقع در خیابان انقلاب زاهدان، 88 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و دستگاه های اسپنسر آن باید نصب شود.

مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه زاهدان گفت:با توجه به پیشرفت فیزیکی گازرسانی به مناطق مختلف شهر زاهدان جایگاه سی ان جی در آن مناطق پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در حال حاضر جایگاه سی ان جی ایران واقع در خیابان انقلاب زاهدان با 88 درصد پیشرفت فیزیکی در دستور کار قرار گرفته و به زودی شرکت تهرانی پشتیبانی کننده آن جهت نصب تجهیزات، راه اندازی و تحویل ظرف چند روز آینده اقدام خواهد کرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: یکی از دلایل تاخیر در راه‌اندازی این جایگاه عدم وجود نیروی متخصص  در استان برای نصب و راه اندازی تجهیزات است ازین رو شرکت طرف قرارداد باید اقدام به نصب و راه اندازی و تحویل کند و همین موضوع سبب تاخیر در آغاز فعالیت این جایگاه بود.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی زاهدان اذعان داشت: برای اتصال گاز به جایگاه، حدود 10ماه در انتظار شرکت گاز استان بودیم و حدود یک ماه است که گاز به جایگاه تزریق شده و به زودی شاهد راه اندازی اولین جایگاه CNG در زاهدان خواهیم بود.

وی در ادامه‌گفت: اقداماتی نظیر نقشه برداری به منظور راه‌اندازی جایگاه بعدی در زاهدان انجام شده  و مراحل اداری آن در حال انجام است و به زودی عملیات ساخت آن آغاز می شود.

احمدی عنوان کرد: با توجه به پیشرفت گازرسانی محلات زاهدان 5 جایگاه سی ان جی دیگر در این شهرستان  پیش‌بینی شده که طی یک فراخوان عمومی از واجدین شرایط برای ثبت نام دعوت شده است.

 بلوار جنت و بلوار بلوچستان ، حد فاصل مهرشهر _ ریل راه آهن تا میدان دکتر حسابی، بلوار جمهوری حد فاصل میدان دکتر حسابی تا میدان امام رضا علیه السلام ، بلوار پرستار حدفاصل خیابان یاس تا میدان تامین اجتماعی و ادامه مسیر در بلوار انقلاب تا محل تقاطع بلوار انقلاب و شهید فاضلی ،بلوار بقیه الله عجل الله تا میدان استاندارد و بلوار ۲۲ بهمن از میدان شهید نوروزی تا تقاطع خیابان ویلا و ادامه مسیر تا خیابان رضوان، 5 جایگاه پیش بینی شده در مناطق برخوردار از نعمت گاز در شهر زاهدان اشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به روند پیشرفت گازرسانی به محلات جایگاه های CNG دیگری نیز در سایر مناطق پیش بینی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز